kire Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Hei! Lurer litt på hvor folk kjøper saltet sitt. inn/utland? Tenker eg skal intensivere vannbyttene mine, og er da på utkikk etter hvor det er billigest. Håper folk som bor litt sånn allfarvei svarer også, siden dei også må betale frakt i tillegg til prisen på saltet sånn som meg. (frakta er ganske dyr i norge). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bob Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 ta kontakt med www.korallen.no jeg har ikke vært borti noen som er billigere!! Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kire Posted April 20, 2010 Author Report Share Posted April 20, 2010 Ja, det er der eg alltid har kjøpt før. Ville berre forsikre meg om at eg kjøpte på rett sted. Blir fort litt penger av det når du må kjøpe ALT over nett og posten vet å ta seg betalt. Håper dere ikke tror eg er en gjerrigknark nå, prøver berre å være litt økonomisk oppi det hele:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachiml Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 reefsuplies.no har fryktelig billig salt. bruker det selv, men vet ikke om det er den beste kvaliteten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kire Posted April 20, 2010 Author Report Share Posted April 20, 2010 Noen som har peiling om dette er bra salt? http://webzoo.net/default.pl?showProduct=1967&pageId=792 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GauteG Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Jeg bruker primært sjøvann, og salter heller opp hvis nødvendig. Det gjør at jeg har brukt 23kg på halvannet år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kire Posted April 20, 2010 Author Report Share Posted April 20, 2010 Brukte mye sjøvann sjøl før, men har alltid slitt med slimalger, og TROR det kommer av det. Har god erfaring med syntetisk salt, og har lyst å fortsette med det. Tar ett vannbytte med sjøvann fra tid til annen på vinteren, ser at korallene liker det godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts