Gguldal Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 Hei, Lurte vel litt på om det var noen her som vet om noen akvariebutikker i Belgia, ble brått en kjøretur ned dit for og hente min bror pga flystans. hehe Men ja, om det er noen her som vet om noen butikker på veien eller i belgia så skrik ut =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKjetil Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 Tipps , la broren din ta bussen 100 ganger billigere enn å kjøre ned og opp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gguldal Posted April 16, 2010 Author Report Share Posted April 16, 2010 . Roadtrip =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1538Moss Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 Verdens største zoo-butikk Hei Verdens største zoo-butikk ligger på veien til Belgia, holder det ? :-) http://www.zajac.de Google maps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gguldal Posted April 16, 2010 Author Report Share Posted April 16, 2010 ... Det tror jeg holder i massevis =D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidar Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 http://maps.google.co.uk/maps?hl=en&rlz=1I7SUNC_no&resnum=0&um=1&ie=UTF-8&q=aquarium+stores+in+brussel&fb=1&gl=uk&hq=aquarium+stores&hnear=brussel&view=text&ei=ATPIS-DoBMKbOKODhZsN&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&resnum=1&ved=0CBQQtQMwAA Oversikt over de som finnes i hovedstaden iallefall:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gguldal Posted April 16, 2010 Author Report Share Posted April 16, 2010 Lurte litt på hvordan det er og ta med salt og fôr og sånt fra belgia. Om det er lov og slik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1538Moss Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 Lurte litt på hvordan det er og ta med salt og fôr og sånt fra belgia. Om det er lov og slik. Det er bare å fylle opp bilen! (Husk grensen på 6000.-NOK for moms/toll fritak.) Så lenge du holder deg unna CITES. PS: Salt får du billigere i Gøteborg! /Pål Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gguldal Posted April 18, 2010 Author Report Share Posted April 18, 2010 må virkelig si at jeg ble utrolig overrasket over Zajac. Har tatt noen bilder som jeg kommer til og legge ut når jeg kommer hjem =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gguldal Posted April 18, 2010 Author Report Share Posted April 18, 2010 Da var jeg endelig kommet hjem. Og jeg kan virkelig annbefale og dra innom Zoo Zajac om dere først er på vei nedover til Bryssel. her snakker vi om en dyrebutikk på 8000 m2 Virkelig verdt og oppleve Noen av bildene er litt uskarpe, var litt stressa når jeg var der. Fikk bare tatt noen bilder, men kan fortelle at det er er ikke halvparten engang Her er da noen bilder =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennas Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Ja dette var stort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts