Jump to content

Rsm250

Wilairot
 Share

Recommended Posts

vurder å kjøpe rsm 250.. hører mye dårlig om denne, så hva bør jeg bytte ut?? og bytte ut med hva??

ellers så tenkte jeg og kjøpe helglass og bygge den fra bunnen av... hva trenger jeg bortsett fra lys... eller hva slags type bør jeg velge, skummer,vifte,pumpe,div...

er fersk i saltvann...

tips tas imot med stor takk

fra anonnse:

180L 100x40x45 m/54L sump. Bresslein Aquastar 1x150w. (er en 2x150 som er delt) Arcadia 2x34/39w t5. SunSun 5000lt sirkulasjon + 1x1600lt. Deltec AP600 skummer. Returpumpe. Varmekolbe

Kr.4000,-

vurder sterkt denne:p.. er det bra pakket?? noe mer jeg trenger?? er prisen bra???

hei, jeg tror jeg sendte deg mail.. er på jobb nå... veldig intr. i dette altså. men får ikke råd ør slutten av mnd... er også intr. i anthias og kardinalen dine.. er fortsatt i tenke boksen.. men mest sannsynlig så tar jeg den hvis den ikke er solgt til da...

jeg er nybegynner, så alt er nytt for meg, har en 35L med klovn og 4 erimitter..

men tenkte å oppgradere..

tror det blir dyrt å kjøpe rsm250 for så bytte ut masse deler..

rsm 250

Hei.

Vi har et Red Sea Max 250.

Det har vi hatt siden Mars 2009. Til begynnelsen var det problemer med

pumpene.

Men etter at de nye pumpene kom er det hverken problemer med sirkulasjon eller skimmer.

Det er ikke varmeproblemer eller støy problemer, som det var med de første.

Leverandøren erstattet de gratis , etter som det var produksjons feil.

Vi er kjempe fornøyde og det er ingen grunn og bytte komponenter , etter som de orginale er like bra eller bedre enn de som mange har erstattet med.

Det er flere som selger nye RSM 250 rimligere enn vanlig pris, hvorfor skjønner jeg ikke.

Hilsen

Red Sea Max 250 eier:-)