jasi69 Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 Kan jeg benytte Heydi Rapid til å feste LS med? Lei av at Expoy ikke fester seg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 Re: HEY'DI RAPID og aquascaping Vet ikke om det er brukbart eller ikke, men følgende er i alle fall et supert og trygt alternativ til epoxy http://www.janholt.no/index.php?nr=90&case=4&id=385&idkategori=146&startrow= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjarne 1982 Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 sementbaserte masser går dårlig i saltvann. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasi69 Posted April 13, 2010 Author Report Share Posted April 13, 2010 takker bestilling sendt til Jan Holt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimshans Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 sementbaserte masser går dårlig i saltvann. Det skal jeg ikke uttale meg så mye om egentlig, men det limet Eagle linket til over er akkurat som tja fliselim eller noe lignende. Det virker veldig sementbasert ihvertfall. Men kan jo hende det er noe annet i det? Uansett, har brukt en del av dette limet selv. Det er noe griseri å blande til, men er veldig bra. Det herder også raskt, og blir ikke så sleipt og klissete som de reefepoksyene som jeg har vært borte i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts