Børstemark Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Heisann, jeg skulle gjerne hatt tak i et sps rack bygget på mål. Har funnet etpar ferdigløsninger på nett, men ingenting som blir stort nok til mitt formål. Ønsker et rack på 180x50LB i pen utførelse. Er det noen som har kjenskap til personer eller bedrifter som kan lage et pent rack på bestilling, gjerne i akryl? På forhånd takk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddski Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Heisann, jeg skulle gjerne hatt tak i et sps rack bygget på mål. Har funnet etpar ferdigløsninger på nett, men ingenting som blir stort nok til mitt formål. Ønsker et rack på 180x50LB i pen utførelse. Er det noen som har kjenskap til personer eller bedrifter som kan lage et pent rack på bestilling, gjerne i akryl? På forhånd takk. Just my 2 cents: Så stort hadde heller vurdert i vanlig pvc matter. Jeg hadde et ganske stort akryl rack i mitt og det var tungvindt. Enklere å ta ut et pvc rack, samler seg ikke så mye dritt osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggo Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Hva med og bygge et selv i eggcrate? Wiggo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts