Roffa Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 Skummeren i mitt Percula 90 karr har desverre tatt kvelden. Prøver å researche litt på nettet etter hvilken skummer jeg bør bytte til. Har funnet ut at Tunze Doc skimmer 9011 bør passe. Jeg lurer på hvordan det er med støy på disse? Evt hvilken annen skummer passer i mitt karr og kan anbefalles mtp støy og kapasitet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein L Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Skummer til Percula Hei, har samme skummer som deg. Hva har gått i stykker på skummeren din? Tror en Tunse 9010/9011 vil passe bra. Mulig skummerkoppen blir stående litt høyere så du ikke får på bakplata (hvis du bruker den) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein L Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Tunze skummeren lager minimalt med støy. Mer lydløs en din originale AM skummer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts