harriet Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 Den orginale skummeren i mitt rsm 130 skummer ikke i det hele tatt Det lille "hjulet" inni bråker noe sinnsykt også. Det er vel igrunn ingen vits i å ha den på når den ikke gjør jobben sin.. Må jeg kjøpe ny skummer? Hvor lenge kan det stå uten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggo Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 Har du hatt ut "det lille hjulet" for og sjekke det? Kan jo være at det har kommet noe rusk inn i pumpehuset. Wiggo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harriet Posted April 5, 2010 Author Report Share Posted April 5, 2010 Ja, mn det var ikke noe serlig rusk på det. Gjore det rent like vel, men den ble ikke bedre av den grunn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yespen Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 Er en grunn for at veldig mange bytter ut utstyret i RSM-ofte for dårlig utstyr.. Veldig synd, flotte akvarier:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 hvis du kjøper ny skummer så kan du forvente deg bedre skumming og mindre støy selv byttet jeg ut min pga støy. Jeg byttet til en Tunze DOC 9002 og det fungerer knall bra.... Har min orginale skummer pumpe hvis du er interesert i den forresten. send meg en PM dersom det er tilfellet.... Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts