jnad Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Hei! Har den senere tiden opplevd at fisk blir borte over natten, dette dreier seg om småfisk. Har en pistolreke i karet som skyter som en gal opp i der, mistenker denne for og være synderen. Er det noen her som har erfaring med at pistolreker tar fisk om natten?? Tror den jeg har er av type Japansk pistolreke. Jnad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MikeH Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Har ikke du en pistolreke som danner symbiose med gobier? Hva slags fisker har blitt borte? Noen pistolreker kan ta fisk ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yespen Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Mistenker at det er pistolreka som er synderen ja.. Er den stor eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jnad Posted April 2, 2010 Author Report Share Posted April 2, 2010 Hei! Nei den er ikke så stor, omtrent på størrelse med en vanlig pussereke. Fisker som har forsvunnet er av typen som ligger i den levende steinen om natten:( Jnad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MikeH Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Sa jo lite om hva slags fisker det er. Er det gobier? Hvor mange fisker har forsvunnet, hvor store eller små var de? Er litt usikker på om det er pistolreka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Jeg synes det ofte viser seg at det er en mantis som er skurken når fisk forsvinner en etter en. Det er bare en tanke, men det er veldig ofte at det følger en eller flere slike luringer med LS Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Høyer'n Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Jeg har mistet 2 små klovner, 2 anthias og hele 8 pysjamasfisk.... En etter en på natta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yespen Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Huff da:( Det var jo en stor gjeng å miste.. Synd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts