harriet Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Er denne fisken lett å få tak i her til lands? Er det noen som har erfaringer med denne som de vil dele? :-) http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?c=15+30+146&pcatid=146 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluereef Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 jepp vet de har en inne på zoomarkedet i drammen.Om det finnes mange varianter av denne vet jeg ikke,men den er helt identisk:-) har sett flere har hatt dem inne opptil flere ganger,så skulle tru tilgjengelighet er greit på denne.Pris også. mvh trygve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yespen Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 ikke zoo markedet i drammen! Det ligger i krokstadelva:-) Det er ett stykke utenfor drammen. Har også disse inne på Jan Holt hvis jeg ikke tar helt feil. Men har ikke noen erfaring, bortsett fra at de er veldig rolige fisker som er fredelige Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddski Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Er denne fisken lett å få tak i her til lands? Er det noen som har erfaringer med denne som de vil dele? :-) http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?c=15+30+146&pcatid=146 Ganske sikker på at det gikk et par av disse hos dyrego på kvadrat for ikke lenge siden... send en mail og hør. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yespen Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Tror den ligger på rundt 400 kr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilder-lady Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Denne kan og tropehagen skaffe om den står på Imazo listen. Jeg hadde en for lengesiden, helt super, mumset i seg fersk fisk. Fredlig og rolig,ble nermest handtam. Bare synd jeg hadde en stor tarmparasitt epedemi den gang, der jeg mistet mangen fisker. Må si jeg savner en slik en at Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yespen Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Den kosta 350 kr for å være helt nøyaktig:-) Veldig fin og i god form den som er der. Har gått der lenge nå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeXis Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Jeg kan sverge på at jeg så en sånn på Jan Holt forleden dag, det er en artig fisk ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yespen Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Jepp. De har en sånn der også;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts