Jump to content

Kjøp og salg....

Flameangel
 Share

Recommended Posts

Jeg la nettopp ut en annonse under kjøp og salg. Men kan ikke finne den igjen etter den lastet opp bildene. Klarer heller ikke finne ut om det er slik at det tar litt tid før annonsen kommer ut eller om den lastes opp umiddelbart. Noen som vet? Hadde vært greit med info om dette, for om det skulle ha kommet opp umiddelbart så må jeg lage en på ny da den har forsvunnet :-)

Takk takk :-) Tror ikke de skal være feil størrelse heller. Det største bilde er 3, 45 mb (3872x2592), resten er litt mindre.

Da er det størrelsen. Det er vel en begrensning på 2 MB, men det skal uansett ikke være nødvendig å bruke så store bilder. Reduser oppløsningen, så ordner det seg. Husk at det er ikke mange som trenger å se ett bilde med 3872x2592 oppløsning på en PC skjerm. Og i tillegg tar det jo unødvendig med tid å laste ned slike store bilder. ;-)

Kan ikke helt se hva som skulle krangle her. Spesielt ikke med dette at bilder ikke vises i utstyrs delen.

Har sendt problemet videre til de som har laget systemet.

Men om det er en trøst, så har jeg sett samme feil på andre akvarieforum, med de samme salgsmodulene. Så det er ikke bare oss.

Kan ikke helt se hva som skulle krangle her. Spesielt ikke med dette at bilder ikke vises i utstyrs delen.

Har sendt problemet videre til de som har laget systemet.

Men om det er en trøst, så har jeg sett samme feil på andre akvarieforum, med de samme salgsmodulene. Så det er ikke bare oss.

vi har vefal deg til å fikse det :D