Jump to content
Informasjon
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Sign in to follow this  
saltvannsforum

TAM Liertoppen

Recommended Posts

Har faktisk aldri hatt problemer med TAM Liertoppen. Får alltid spørsmål om jeg trenger hjelp når jeg er innom. Hender det tar et par minutter, men da får jo man tid til å titte litt på hva de har i akvariene. Syns heller at TAM Alna er verre. Der står gjerne de som jobber og skravler seg imellom istedenfor å spørre om noen trenger hjelp.

Nå handler denne tråden om Tam Liertoppen, Tam Alna har en egen side.;-) Så det er viktig og poste sine meninger der også, om det er skryt eller neg eller tips til forbedringer.

[[Template core/front/global/commentEditLine is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Syns både merking og priser her er helt greie jeg da! Er en kar der med utenlandsk akksent, han syns jeg gjør sakene sine bra, og er det noe han ikke vet sier han fra. En annen ting de skal ha kred for er at de stenger hele avd i karantene tid, i motsetning til MANGE andre som sier den nye sendingen er i karantene,mens de selger av den eksisterende livestokken,- som går på samme system!...... Dette er beundringsverdig!

[[Template core/front/global/commentEditLine is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Er noen måneder siden jeg var innom der sist(tipper i februar en gang?). Og jeg synes de var ganske flinke med merking av både fisk og priser jeg. Så tror nok de har endret rutinene på dette. Jeg fikk også relativt raskt spørsmål om det var noe jeg trengte hjelp til.

Det var også ett relativt OK utvalg med fisk inne da. Koraller hadde de også, selv om dette ikke var så veldig stort utvalg.

Så det kan nok muligens variere avh. av hvem som er på jobb, og når på dagen man er der.

Selv om jeg også bare kjøpte en liten fisk + noe frossentfôr, så fikk jeg isoporkasse til å ha fisken i, siden det var kaldt ute. Dette var veldig bra!

Edit: at ting er merket med latinske navn, vil det ikke si det samme som at merkingen er dårlig. Skulle de merket bedre måtte de ringmerket dem rundt halen, som fugl er rundt føtter;)

Var i dag på Tam Liertoppen for å kjøpe LS. Synes utvalget var kjempebra, og kompetansen like så:D LS var dessuten veldig billig med sine 149kr pr. kg. Tam Alna satt prislappen på 250kr pr. kg med samme typen stein fra Indonesia:?

På ene steinen fikk jeg faktisk også med noen skiver jeg ikke vet navnet på. Bilde kommer nok i en annen tråd eller i bloggen min.8-)

Takk for en hyggelig handel, DanielTK!

Var i dag på Tam Liertoppen for å kjøpe LS. Synes utvalget var kjempebra, og kompetansen like så:D LS var dessuten veldig billig med sine 149kr pr. kg. Tam Alna satt prislappen på 250kr pr. kg med samme typen stein fra Indonesia:?

På ene steinen fikk jeg faktisk også med noen skiver jeg ikke vet navnet på. Bilde kommer nok i en annen tråd eller i bloggen min.8-)

Da har Du handlet med en Hyggelig gutt,Daniel er hjelpsom og innrømmer att han har mest erfaring med ferskvann menn han hjelper til så godt han kan.

Da har Du handlet med en Hyggelig gutt,Daniel er hjelpsom og innrømmer att han har mest erfaring med ferskvann menn han hjelper til så godt han kan.

Ja, han var mer enn nok flink for min del:-) Fant til og med en stein med skiver så jeg hadde noe annet enn de sneglene mine å kikke på:D

Kommer definitivt igjen for videre handel:-)

bare hyggelig å hjelpe;) håper du er fornøyd.

Sist gang jeg var innom var det kjempe bra utvalg med fisk og div.. En stor annularis keiser var min favoritt:-) Noen som vet om den er det enda:?:

Sist gang jeg var innom var det kjempe bra utvalg med fisk og div.. En stor annularis keiser var min favoritt:-) Noen som vet om den er det enda:?:
om det er blue ring angelfish du tenker på så er desverre ikke den hos oss lenger:confused: men vi har jo andre keisere som blueface og en halvstor imperator.

om det er blue ring angelfish du tenker på så er desverre ikke den hos oss lenger:confused: men vi har jo andre keisere som blueface og en halvstor imperator.

Synd.. Den var virkelig flott:-)

Var akkurat en tur i Lier og tok da turen innom Tam-butikken der for å titte litt. Har aldri vært der før så må si jeg likte meg der. Variert og bra utvalg. Rene kar og friske sunne fisk. Mye fine mykiser også. Kommer sikkert til å ta turen dit igjen en gang :-)