Jump to content

Gir bort til en som har list å starte med saltvann

Vladis
 Share

Recommended Posts

Hei. Om det er noen der ute som har list å starte med saltvann og trenger en skummer så har jeg en bouyo skummer som kan brukkes opp til 400 l karr . Har selv brukt den i ca 1.5 år og har hatt både lps og sps uten problem. i tilleg så har jeg hatt en del fisk. Det er en skummer som er ikke den dyreste men gjør jobben.

Så om det er noen nybegynnere som har list å starte med saltvann så gir jeg bort skummeren gratis men må hentes her hus meg. Pumpa til den begynner å bli litt sliten og den må byttes men ellers funker den. Kan monteres i sump og brukkes som heng on skummer.

Tenkte bare jeg skulle vare litt snill og hjelpe til noen som har list å starte med saltvann. Den står hus meg og samler bare støv.

Har testa skummeren igår og den skummer som bare det.

Har også noen bouyo sirkulasions pumper med pumpe compjuter om interesert. De har stått tøre ett stund, så de må legges i edikvann og renses før bruk. Har også nye akslinger til pumpene.

Gir det bort helst til den som trenger det. En nybegynner. Kanskje noen små tasser der ute som har list å prøve seg på saltvann. Kan hjelpe til å rense og pakke om sirk. pumpene her hus meg.

:D:D:D

Alt må hentes her hus meg.

Det er bare å ta kontakt så avtaler vi dag. Jeg har gått over til mye større kar og har kjøpt meg nytt utstyr. Jeg har desverre ikke behov for det utstyret så jeg har bestemt meg å gi det bort til en som har list å starte med saltvann. Kanskje har litt dårlig rå eller lignende. Eller noen av de unge som for ikke nokk lummepenger. He he he. Orkker ikke styret å prøve å selge det en gan for nå små rusk.

Kanskje noen andre kan få glede av det utstyret.

Så det er bare å komme og hente det.

:D:D:D

Den står og samller støv her hus meg uansett.

:DHei folkens. Skummeren min holder jeg av til i kveld men har fortsat 3 stk sirkulasionspumpper med controler som trenger bare en liten ansiktsløft.

Jeg har også nye akslinger som hører til pumpene. De har stått tøre ett års tid så de må legges i eddikvann og vaskes grundig før bruk. Om noen har list på de så ta kontakt.

Skummeren har ikke blit gitt bort enda men holder den av frem til i kveld.

Så fort jeg vet om den blir henta eller ikke sier jeg i fra. :D