Jump to content

SaltStian Elos 300L

saltstian
 Share

Recommended Posts

hei saltstian her :D

Elos 120. 300L

Elos 500 sump 55x40x40

Kalkreaktorer Deltec - PF 509

Kalkvann Mikser Deltec - KM 500

Deltec - UVC T5 10w

Tunze Osmolator Universal 3155

Osmose anleg 123 l pr.døgn

Korallen Zucht REVOLUTION S Skommer

Deltec - FR509 nitrafilter

kjøler Resun Titan Chiller CL 450

Bubble Magus BM-T01 Dosing Pump

LED belysnig 480W

Sirkulasjon

Tunze - Multicontroller 7095

Tunze - Turbelle Stream 6000 7000L/T

Tunze - Nanostream 6055 5500L/T

LS 60kg

Edited by saltstian

• Replies 346
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ser bra ut dette :)

Har maken halogen lampe som deg :D Må si jeg er fornøyd med lampen :)

Lurer på åssen pærer du bruker? Hvordan blir det med 2xt5 i tilegg?

Legg ut flere bilder da når det er klart :)

takker:-)

har bestilt ReefLux pærer se åsen det blir om rat bestiler to eletronisbelanig til lampa å se blir =)

vis ikke liker lyse så kjøper dise perene her Aqua Medic Hqi 16000 Kelvin.

T5 røra skal site på en ramme som skal vere opp å glase. får å hildre lyse og spre seg ut i rome. det komer lit etervert :-) føst få opp kare :D

Er det ikke elektroniske balast i aqua medic lampene? Hvis ikke, trenger du da og bytte til det da? :D

Lyset ser kjempefint ut, er det 2x150w reeflux på bilde der eller kjører du på med noe annet blått som jeg ikke ser på bilde? hehe

Har lyst til og bytte pærer selv!

Er det ikke elektroniske balast i aqua medic lampene? Hvis ikke, trenger du da og bytte til det da? :D

Lyset ser kjempefint ut, er det 2x150w reeflux på bilde der eller kjører du på med noe annet blått som jeg ikke ser på bilde? hehe

Har lyst til og bytte pærer selv!

er ikke elektroniske i den lapa nei. er kun 2x150w reeflux på bilde =) må ikke byte da merker jeg lyser jo bra . står jo på bærene bør da. men funker utmerket. jeg diger lyse de pærene jir :-) nå lurer jeg jo åsen det blir me eletronisk belasnig når blir så bra uten. :-) føst få opp kare før brøve det da :rolleyes:

Edited by saltstian

Ja blir jo bedre når du får vann og steiner der inne :)

Synes lyset ble veldig bra, lurer på og kjøpe samme pærer som deg, Det står jo ikke noe om elektroniske balaster på feks giesemann 14500k eller aqua medic 16000k, gir sykt lys uansett :D

Når kommer innholdet i karet? :)

Ja blir jo bedre når du får vann og steiner der inne :)

Synes lyset ble veldig bra, lurer på og kjøpe samme pærer som deg, Det står jo ikke noe om elektroniske balaster på feks giesemann 14500k eller aqua medic 16000k, gir sykt lys uansett :D

Når kommer innholdet i karet? :)

de pæerne trenger det ikke =) vis søker om det fines mase info om det på nette da =)

fort fåt i van ser ale slanger alt funker. så er bare blane i salt. tømer sompen. blaner salt til den i bøter . blaner salt i kakvarie. ha i levede sten dag eller to etterpå vel bare vente to uker. byne måliger lit vedier da :-)

Edited by saltstian

de pæerne trenger det ikke =) vis søker om det fines mase info om det på nette da =)

fort fåt i van ser ale slanger alt funker. så er bare blane i salt. tømer sompen. blaner salt til den i bøter . blaner salt i kakvarie. ha i levede sten dag eller to etterpå vel bare vente to uker. byne måliger lit vedier da :-)

jeg har reist til Australia og blir der i 2 måner så det blir en stund til du får tak i ls din :cry: he he vart skremt nå bare tuller ;-)