saltstian Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 (edited) hei saltstian her Elos 120. 300L Elos 500 sump 55x40x40 Kalkreaktorer Deltec - PF 509 Kalkvann Mikser Deltec - KM 500 Deltec - UVC T5 10w Tunze Osmolator Universal 3155 Osmose anleg 123 l pr.døgn Korallen Zucht REVOLUTION S Skommer Deltec - FR509 nitrafilter kjøler Resun Titan Chiller CL 450 Bubble Magus BM-T01 Dosing Pump LED belysnig 480W Sirkulasjon Tunze - Multicontroller 7095 Tunze - Turbelle Stream 6000 7000L/T Tunze - Nanostream 6055 5500L/T LS 60kg Edited June 22, 2011 by saltstian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted March 23, 2010 Author Report Share Posted March 23, 2010 prøver skommen lit funet ut vis tar lufta ut skomerkoppen bråker det ikke noe boset bitelit fra pomps =) http://www.youtube.com/watch?v=oEG572wVzXs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raysis Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 Ser bra ut dette Har maken halogen lampe som deg Må si jeg er fornøyd med lampen Lurer på åssen pærer du bruker? Hvordan blir det med 2xt5 i tilegg? Legg ut flere bilder da når det er klart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 ser bra ut det stian blir moro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted March 24, 2010 Author Report Share Posted March 24, 2010 Ser bra ut dette Har maken halogen lampe som deg Må si jeg er fornøyd med lampen Lurer på åssen pærer du bruker? Hvordan blir det med 2xt5 i tilegg? Legg ut flere bilder da når det er klart takker:-) har bestilt ReefLux pærer se åsen det blir om rat bestiler to eletronisbelanig til lampa å se blir =) vis ikke liker lyse så kjøper dise perene her Aqua Medic Hqi 16000 Kelvin. T5 røra skal site på en ramme som skal vere opp å glase. får å hildre lyse og spre seg ut i rome. det komer lit etervert :-) føst få opp kare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted March 24, 2010 Author Report Share Posted March 24, 2010 ser bra ut det stian blir moro got å kome til bake nå hehe moro blir det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted March 26, 2010 Author Report Share Posted March 26, 2010 da fått pærene ReefLux 12000K får et heli lys:mrgreen: go motert lit mere tiknik i sompen nå bynt fyle i kare tar lit ti lage osmose vann :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raysis Posted March 27, 2010 Report Share Posted March 27, 2010 Er det ikke elektroniske balast i aqua medic lampene? Hvis ikke, trenger du da og bytte til det da? Lyset ser kjempefint ut, er det 2x150w reeflux på bilde der eller kjører du på med noe annet blått som jeg ikke ser på bilde? hehe Har lyst til og bytte pærer selv! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted March 27, 2010 Author Report Share Posted March 27, 2010 (edited) Er det ikke elektroniske balast i aqua medic lampene? Hvis ikke, trenger du da og bytte til det da? Lyset ser kjempefint ut, er det 2x150w reeflux på bilde der eller kjører du på med noe annet blått som jeg ikke ser på bilde? hehe Har lyst til og bytte pærer selv! er ikke elektroniske i den lapa nei. er kun 2x150w reeflux på bilde =) må ikke byte da merker jeg lyser jo bra . står jo på bærene bør da. men funker utmerket. jeg diger lyse de pærene jir :-) nå lurer jeg jo åsen det blir me eletronisk belasnig når blir så bra uten. :-) føst få opp kare før brøve det da :rolleyes: Edited March 27, 2010 by saltstian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raysis Posted March 27, 2010 Report Share Posted March 27, 2010 Ja blir jo bedre når du får vann og steiner der inne Synes lyset ble veldig bra, lurer på og kjøpe samme pærer som deg, Det står jo ikke noe om elektroniske balaster på feks giesemann 14500k eller aqua medic 16000k, gir sykt lys uansett Når kommer innholdet i karet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted March 27, 2010 Author Report Share Posted March 27, 2010 (edited) Ja blir jo bedre når du får vann og steiner der inne Synes lyset ble veldig bra, lurer på og kjøpe samme pærer som deg, Det står jo ikke noe om elektroniske balaster på feks giesemann 14500k eller aqua medic 16000k, gir sykt lys uansett Når kommer innholdet i karet? de pæerne trenger det ikke =) vis søker om det fines mase info om det på nette da =) fort fåt i van ser ale slanger alt funker. så er bare blane i salt. tømer sompen. blaner salt til den i bøter . blaner salt i kakvarie. ha i levede sten dag eller to etterpå vel bare vente to uker. byne måliger lit vedier da :-) Edited March 27, 2010 by saltstian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted March 28, 2010 Report Share Posted March 28, 2010 de pæerne trenger det ikke =) vis søker om det fines mase info om det på nette da =) fort fåt i van ser ale slanger alt funker. så er bare blane i salt. tømer sompen. blaner salt til den i bøter . blaner salt i kakvarie. ha i levede sten dag eller to etterpå vel bare vente to uker. byne måliger lit vedier da :-) jeg har reist til Australia og blir der i 2 måner så det blir en stund til du får tak i ls din he he vart skremt nå bare tuller ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted March 28, 2010 Author Report Share Posted March 28, 2010 jeg har reist til Australia og blir der i 2 måner så det blir en stund til du får tak i ls din he he vart skremt nå bare tuller ;-) hehe ja myte lure om drat så vort er lit stun til ene til dra dit :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted March 28, 2010 Author Report Share Posted March 28, 2010 seler VorTech http://saltvannsforum.no/pp-classifieds/showproduct.php?product=445&cat=15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted March 31, 2010 Report Share Posted March 31, 2010 kult Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted April 2, 2010 Author Report Share Posted April 2, 2010 da har jeg sert til plxsi pata så nå er bare hente LS en plaser i veg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yespen Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Dette ser bra ut:-) Bra med så mye bilder, det liker jeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted April 2, 2010 Author Report Share Posted April 2, 2010 Dette ser bra ut:-) Bra med så mye bilder, det liker jeg! må lege ut lit bilder ikke er så flik til skrive :-) liker til bake meliger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lunde Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Stilrent akvarie! Blir kjekt å sjå når du får levende oppi :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted April 2, 2010 Author Report Share Posted April 2, 2010 da er LS plaser i kare nå bare vente få taki noen nyte dyr eter vert. kan ha i klat i kalkmisen nå ? eller bude vente til ha i levede ???:confused: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 ser bra ut det . vent med reaktoren til du får mer forbruk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted April 2, 2010 Author Report Share Posted April 2, 2010 ser bra ut det . vent med reaktoren til du får mer forbruk jojo kalmiseren mener jeg da :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted April 2, 2010 Author Report Share Posted April 2, 2010 Stilrent akvarie! Blir kjekt å sjå når du får levende oppi :-) ja da er bare se nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lunde Posted April 3, 2010 Report Share Posted April 3, 2010 Såg bra ut det :-) Vett du kem som fører Elos i Norge? Er det noken nettbutikker som har det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpio Posted April 3, 2010 Report Share Posted April 3, 2010 Elos Dyrego Kilden fører Elos:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts