Roar Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 Gratulerer med dagen, og rundt tall Hans Kristian. Håper du får en kjempefin dag, og kake som du slipper å lage selv :-) Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimshans Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 Ja, det må jeg si. Du begynner å bli gammel nå, he-he ;-) Gratulerer så mye med dagen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GauteG Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Gratulerer med dagen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven-Egil Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Gratulerer med Dagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guttungen Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Ja, Gratulerer så mye med dagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snurr Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Gratulerer så mye med dagen Klem, Renate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yespen Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Gratulere med dagen:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenen Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 Gratulerer med dagen, klem fra meg:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GauteG Posted March 23, 2010 Report Share Posted March 23, 2010 ... klem fra meg:-)Emiiil - Det fikk du ikke av meg - Jeg er nok mere en Stoltenberg enn en Giske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emiiil Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 Takk alle sammen ! Nå er dagen over, så jeg kan takke... Ps Kim . Hva er gammel.... ?? Jo de som er 15 år eldre enn oss - uansett alder... !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts