Jump to content

osmose filter hjelp

Anartica
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg har dette osmosefiltret. Dette er et kjempe bra filter, kan kjøres en del vann igjennom det i døgnet. Jeg får ca. 17 liter på 2 timer:-) Så det er bra... Driver å fyller opp et 720 liter nå, så det går faktisk ganske raskt i forhold til mindre filter!:-)

Hei.

Jeg har dette osmosefiltret. Dette er et kjempe bra filter, kan kjøres en del vann igjennom det i døgnet. Jeg får ca. 17 liter på 2 timer:-) Så det er bra... Driver å fyller opp et 720 liter nå, så det går faktisk ganske raskt i forhold til mindre filter!:-)

kas filter:?

Jeg bestillte mitt her:

http://www.mamut.net/vannmester/shop/

OSMOSE, AQUARIOPURE, 3 TRINN, FIX.RESTR., 190 L/DØGN kr 843,-

Det har fungert feilfritt i over ett år. Jeg merket ingen forskjell mellom vann fra denne og vann jeg hentet på jobben tidligere (osmose anlegg i 150.000 kr klassen). Burde sikkert ha testet vannet med et TDS måler snart:-)

Vidar

Jeg bestillte mitt her:

http://www.mamut.net/vannmester/shop/

OSMOSE, AQUARIOPURE, 3 TRINN, FIX.RESTR., 190 L/DØGN kr 843,-

Det har fungert feilfritt i over ett år. Jeg merket ingen forskjell mellom vann fra denne og vann jeg hentet på jobben tidligere (osmose anlegg i 150.000 kr klassen). Burde sikkert ha testet vannet med et TDS måler snart:-)

Vidar

det trenger vell ikke noe røleger for å feste den?

trenger litt svar fort då eg skal bestille det nå

den hvite slangen kommer det minst vann ut av, men når eg smarker på det så smaker det ikke noe godt, det som kommer ut den oransje slangen så smaker vannet godt og eg liker egentlig ikke vann, derfor lure på om det er den hvite slangen eg skal bruker siden vannet smaker så fælt?