Jump to content

Hjemmemøte i april

Recommended Posts

Vi inviterer herved til hjemmemøte hos Kimshans i Porsgrunn.

Søndag 18. april kl. 1300.

Program følger i denne tråd etterhvert.

Kim legger ut adresse og veibeskrivelse.

Kim har laget en fin tråd hvor karet hans blir presentert. Kims fotokunnskaper har vært til stor glede for oss alle her inne, og nå skal vi få anledning til å se akvariet hans også in natura.

http://www.saltvannsforum.no/forum/showthread.php?t=6627

Hold av dagen, vi sees i Porsgrunn:D

Jepp, de av dere som har lyst å ta turen til Porsgrunn er hjertelig velkommen :-)

Adressen er Villavegen 10A, 3937 Porsgrunn. GPS guider dere til riktig gate og hus, men på feil side, da innkjøringen er fra parallellgaten (Skaustadvegen). Gul 2-mannsbolig. Jeg bor i den delen med garasje.

Telefonnr. er 930 26 858.

Si gjerne fra i tråden de av dere som vil ta turen, slik at jeg vet om vi får plass i akvarierommet eller om vi må bruke stuen. Er begrenset med plass foran akvariet, men det er jo liksom målet med møtet :-)

Parkering må nok bli langs med i veikanten i gatene her. Har noen plasser på eiendommen, men avh. av hvor mye snø som ligger igjen er det ikke så mange plassene.

• 3 weeks later...

På tide å minne om dette utmerkede møte.

Gi gjerne et signal her hvis du har tenkt å være med.

Samtidig kan det kanskje være på sin plass å oppfordre til litt samkjøring i disse miljøtider, siden en del av oss har noen mil å kjøre;-)

Jeg starter for min del fra Bærum sånn cirka omtrent 1042, og har plass til passasjerer langs E-18.

lurte litt på en ting ang hjemme møter. jeg er ikke medlem lenger da jeg tok avstand fra det som holdt på her en stund som heldigvis har sluttet nå :) så kommer nok snart tilbake. men er det stress for oss som ikke er det og komme? mulig flere har spurt før meg men.

Hjemmemøtene er åpne for både medlemmer og ikke medlemmer.

Når det gjelder ting i klubben du tar avstand fra, så kan jeg garantere at det kommer igjen. Det er bedre å være medlem å ha en liten stemme du kan bruke positivt, enn å stå utenfor uten innflydelse.

Saker som jeg ikke liker kommer og går i denne klubben, som de andre klubbene jeg har vært og er medlem av. Sånn er det bare ;-)

Mvh Roar

Noen som skal forbi vika i oslo ? :)

Og er vi evt hjemme til 17.00 da er det styremøte i sameiet.

Men er lysten på å lære mer enn det lille jeg kan om saltvann.. hehe

Så håper på å få det til..

Frank

Kan du komme deg til Drammen, så kan jeg plukke deg opp på stasjonen.

Mvh Roar

Ja, nærmer seg med stormskritt til dette møtet nå.

Har fått noen ønsker om å prate litt om fotografering, og tenkte at det kunne jo være greit. Jeg kommer ikke til å holde noe foredrag, men for de av dere som har lyst kan dere evt. ta med kamera, slik at vi kan diskutere litt innstillinger og prøve litt i praksis. Nå sitter ikke jeg på noen fasit når det gjelder fotografering i akvarium, men det er jo flere med denne interessen så vi får jo garantert delt litt erfaringer. Nå er det ikke så veldig god plass i akvarierommet, så dette avhenger selvfølgelig av hvor mange som kommer. Men det får vi nesten ta etterhvert.

Har bestilt sjokoladekake hos moder'n, så håper dette er noe dere liker :-)

Som nevnt tidligere er ikke plassen foran akvariet all verdens, men satser på å holde treffet i akvarierommet allikevel. Si gjerne i fra de av dere som kommer, slik at jeg får sånn nogenlunde oversikt.

Velkommen skal dere ihvertfall være :-)

Er det noen som skal være med meg fra Drammen, eller som jeg skal plukke opp på stasjonen. Så kunne det vært greit å avtale det i dag eller i morgen, fordi jeg skal på fisketur til Gøteborg på lørdag.

Det er noen parkeringsplasser her om det er noen som vil kjøre videre med meg.

Jeg skal plukke opp et piano på veien, så jeg må ha min egen bil.

Slapp av jeg skal ikke ha hjelp til pianoet, for det er et nytt elektronisk så det veier ikke noe serlig ;-).

Jeg har nummer 930 999 77

Mvh Roar

Roar, vil bare takke deg for tilbudet.

Får desverre ikke mulighet da møtet jeg skal på søndag er flyttet frem noen timer. Jeg får ta det igjen, men igjen takk.

Frank

Den er grei. Jeg har mindre møteaktivitet selv nå, så da blir det mer tid til møter i saltvannsforum :-)

Mvh Roar

Nå reiser jeg land og strand rundt på medlemsmøtene.....

Og nå som det er i nærmiljøet....

Vet jeg ikke om jeg tør å komme.....

Kim var jo så redd for at han ikke hadde plass nok til alle sammen....

Og jeg har jo sett "perlen" hans tidligere ............

Men jeg tar sjansen .......

Det er jo kort vei hjem igjen - hvis det er fullbooket.

(PS. Hvis det er noen som trenger kyss fra Langangen (der hvor jeg kommer ut på E-18 -) >> til Porsgrunn --- er det jo bare å si fra . Men nå er det vel kanskje lite sannsynlig - det er jo bare 12 min. kjøring igjen......)

Det eneste forbeholdet på at jeg ikke kan komme, er at hvis han som skrur bilen min i helgen --- må ha håntlanger-hjelp av meg ......