Jump to content
Informasjon
  • Du finner det gamle designet ved å skrifte tema på bunnen av siden
  • Har du lyst til å vise oss akvariet ditt? Kontakt gjerne styret så kan vi ha ett hjemmemøte hos deg! Alle akvariesystemer er interessante!
Sign in to follow this  
Vladis

Saltvannsprosjekt 09

Recommended Posts

Tak for du la ut bildene Kim. Det var de siste bildene før alt ble solgt og karre ble lagt ned. Må si at jeg fikk nesten tårer i øya bare å se på det og se på de fine fargene og det flåtte landskape

Bare hyggelig! Håper du blir bra i kroppen snart, og får startet ett nytt system etterhvert.

knallfine bilder altså og ikke minst ett fantastisk karr!

Hvordan stiller fotografen seg til at jeg låner noen bilder til min akvarietråd? Jeg er nemlig lykkelig eier av en del av gosakene som er avbildet.

Tja, om Vladimir synes det er greit, så har ikke jeg noen innvendinger. Men dette er bilder som tilhører revet til Vladimir, så det er greit at du nevner hvor de er tatt :-) Du finner dem alle i fotogalleriet mitt her på SF.

Det er til å grine av å vite at dette akvariet ikke eksisterer lenger:(.

Dere har påtatt dere et stort ansvar dere som har overtatt koraller etc fra Vladis:!::!::!:

Stor takk til Kim som bidrar med å bevare minnene.

Dere har påtatt dere et stort ansvar dere som har overtatt koraller etc fra Vladis:!::!::!:

Vi bare passer på den og lar dem gro inntil han får ut finger'n og flytter! :lol:

Brukte over 4 timer på å gå gjennom denne tråden i dag... Må bare si fy flate for et kar. Det er desidert det fineste jeg har sett på SF og topp 3 av alle jeg har sett til nå fra andre sider. Veldig synd det ble lagt ned, men forstår Vladis godt. Håper han snart kommer tilbake med et nytt system :D

Vladimir har byttet litt fokus. Nå går det i å få opp fiskene på land, og ikke i akvariet..

det var egentlig en test post for å se om det hjalp med å få frem bildene i tråden langt tilbake i tid og ikke som en ekstern link :lol: skulle gjerne lest tråden om igjen men blir så tungvindt å trykke innpå hvert bilde :roll:

Hei alle sammen. Jeg ble sittende foran PC en og bladde gjennom gamle bilder. Så kom jeg over ml Oen vakre saltvannsbilder . Bilder av fiskene mine . Alle Sps koralene jeg har klart å gro over flere år. Må innrømme at jeg savner saltvannshobbyen . Ser også det har kommet utrolig mange nye hobby entusiaster. Noe som er så positivt. Jeg ser de rem til å starte nytt prosjekt etterhvert. Blir vel en sps tank med godsaker igjenn. Det er det som er planen. Det blir ikke med det første men innen ett år så regner jeg med blir ett nytt oppstart . Denne gangen med tonnevis av kunnskap. Må si at jeg ble så lei meg og trust samtidig glad og lykkelig  å lese alle positive svar, tilbakemeldinger og alle beundrere som har følgt meg og mitt prosjekt over mange år. Ville bare takke til derre alle sammen. 

Jeg kommer tilbake før eller senere. 

Jeg håper det innlegget har hjulpet mange å få litt inspirasjon . Kanskje til og med litt kunnslapp.  

Saltvannsholiker for alltid. 

• Like 4
  • Thanks 1

Hey Vladis, about time! hehe
Det hadde vært moro å se ett nytt prosjekt fra deg og følge utviklingen. Holder du fremdeles til i Vestby forresten?
Vi plnanlegger ettnytt reefmeet arrangement mot høsten, så hvorfor vente ett helt år. Klin til å kjøp noe nå i sommer så er det frags og utstyr å kjøpe på arrangementet litt senere i år :D
Uansett spennende å høre at du planlegger en ny oppstart.

mvh Tomas 

Nei. Jeg har flyttet til Oslo. Det blir nytt karr  etter vi har flyttet til noe større. Jeg har barn nå  so de er først pris. Men så furt vi har flyttet til større leilighet eller hus så blir det salt i huset

Hei Vladis,

Veldig fint akvarie du hadde! Jeg hjelper gjerne med oppbygning av nytt akvariet når det blir, jeg elsker å være med og se hvordan andres akvarier utvikler seg! Men for nå vi jeg spørre deg om hjelp, og det er ikke mer en litt info. Jeg må lage noen dører til akvariebordet jeg har, men jeg finner ikke noe jeg blir fornøyd med... hva brukte du til dine som vises på første side av tråden? Hvor kjøpte du? På forhånd takk!