Jump to content

Saltvannsprosjekt 09

Recommended Posts

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei alle sammen. Jeg ble sittende foran PC en og bladde gjennom gamle bilder. Så kom jeg over ml Oen vakre saltvannsbilder . Bilder av fiskene mine . Alle Sps koralene jeg har klart å gro over flere å

Nei. Jeg har flyttet til Oslo. Det blir nytt karr  etter vi har flyttet til noe større. Jeg har barn nå  so de er først pris. Men så furt vi har flyttet til større leilighet eller hus så blir det salt

Posted Images

Huffff. da er det så si over med hvit prikk på achilliesene.

hjemmelaget for mix med ferskpresset hvitløksaft. tokk pellets mix og tørkett den på peisen knask tørr. pressset ut masse hvitløks olje fra ferk hvitløk dyppet deretter peletsen i hvitløk til den ble myk og så helt fersk ut. foret fiskene i 3 dager kunn med det. uv og ozon som hjelpe middel ble også brukt og svips idag er disse så si prik frie. kun noen få prikker idag. og de sluttet å klø seg i sanda. he he. det går like fort over som det komm.

nå ble jeg litt glad.

Ja de var overraskende stillegående synes jeg. Og de ga en sinnsyk storm i karet ditt på 100%:mrgreen:

Skal hjelpe deg å fin-tune bølgemodusen neste gang jeg er innom og har litt bedre tid:-)

Her er et bilde jeg tok når jeg var hos Vladis på mandag (tatt med telefonen):-)

vladis.jpg.0e450873925db1bba155baa402be964a.jpg

Ja de var overraskende stillegående synes jeg. Og de ga en sinnsyk storm i karet ditt på 100%:mrgreen:

Skal hjelpe deg å fin-tune bølgemodusen neste gang jeg er innom og har litt bedre tid:-)

Her er et bilde jeg tok når jeg var hos Vladis på mandag (tatt med telefonen):-)

takk andreas. du for ta deg bedre tid neste gang. ta med kamera ogso.

husker du den acroen som kommer fra JH den som hade ikke farget ut. den begynner å bli sikelig fin . finere og finere fr hver dag. fargen kommer mere og mere frem

• 2 weeks later...