Jump to content

Saltvannsprosjekt 09

Recommended Posts

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei alle sammen. Jeg ble sittende foran PC en og bladde gjennom gamle bilder. Så kom jeg over ml Oen vakre saltvannsbilder . Bilder av fiskene mine . Alle Sps koralene jeg har klart å gro over flere å

Nei. Jeg har flyttet til Oslo. Det blir nytt karr  etter vi har flyttet til noe større. Jeg har barn nå  so de er først pris. Men så furt vi har flyttet til større leilighet eller hus så blir det salt

Posted Images

Den er kjempe fin men når fiskene blir så store så må man valge å få ut noe. Jeg prøver å skape og lage plass så alle fiska tryves. Men nor de blir så store er det kanskje på tide å redusere litt. Skal prøve å finne ett nytt hjem til den.:D:D

Takk. Det hadde vart kjempe fint. Jeg skal til Drøbak faktisk imorgen ettermidag. Vet ikke om det passer for deg. Kunne eventuelt lånt den i noen dager for å prøve. :D:D

Kunne tenkt meg å redusere litt på fiske bestanden og gi litt mere rom til andre fiska jeg har.

Idag har jeg vart en tur i Buskerud kommune- Hønefoss. Var på en hyggelig besøk hus EivindB. Han hadde mye fint der. Så jeg dro hjem noen tusen fatigere og 4 voksne koraler rikere. Tar en bilde eller to og legger ut imorgen.

Takk. Jeg har drømt om ett så stort karr lenge. Men det var både ekonomien og plassen som bremsa meg i mange år. Men nå som jeg har kommet i det stadie hvor man er litt mere fornuftig med det hva man for inn av intekten så er det mulig. Jeg foretreker å kjøpe og bytte ting privat hvor man for mere for penga. Og det er ikke noe gjernt i å kjøpe brukt heller. :D:D:D:D:D

De har jeg hat siden januar og ingen problem med de er helt strøkene og spiser alt ingen prikker og er fete og runde. De tryves ekstremt gått hus meg. :D:D. Har redusert litt på fiske bestanden Har tatt ut et par store fisk for å gi litt mere plass til andre fiska og koralene:D

Gleder meg til å hente skummeren og resten av koraler EivindB.

EivindB har foresten mange flåtte eksemplarer av forskjelige koraler. Jeg skal ti hønefos så fort han har solgt en del unna og hente skummeren og noen koraler som han holder av til meg. Så om noen har list å handle hos hann er det bare å holde av så har jeg ledig plass i bilen når jeg skal ditt.

Da filler vi opp igjenn. Skal til Hønefoss imorgen og hente flere sps. Da pøser jeg ut med nye bilder igjenn. Syns det er så utrulig gøy å ta og legge ut bilder.

Jeg vil også takke gutta på Jan Holt og ikke minst Ricard fra Zoohjørnet fra Østfoldhallen. Har fåt utrulig god hjelp av gutta.Spesielt Ricard. Syns han er utrolig flink og veldig hjelpsom, ordner og styrer og sjekker uanset hva det skulle vare. Blir altid gått motat der uansett hva det skulle vare. Setter stor pris på det.