lunde Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 heisann trenger å låne ei 12V vannpumpe i stavanger området.. Eventuelt om noen vett kor eg kan kjøpa ei rimelig ei? Tenkte eg skulle hente meg noke saltvatn til å fylle opp akvariet mitt for første gong i morgen.. Viss noken vil så kan dei godt bli med.. kjører pick-up så har plass te ein del dunkar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellkt Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 vannpumpe Biltema?????? heisann trenger å låne ei 12V vannpumpe i stavanger området.. Eventuelt om noen vett kor eg kan kjøpa ei rimelig ei? Tenkte eg skulle hente meg noke saltvatn til å fylle opp akvariet mitt for første gong i morgen.. Viss noken vil så kan dei godt bli med.. kjører pick-up så har plass te ein del dunkar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lunde Posted March 11, 2010 Author Report Share Posted March 11, 2010 Ja såg der i kveld, men det va stort sett veldig små lense pumper eller noken veldig dyre Tenkte kanskje det var noken som hadde ei til låns eller ville var med og hente vatn.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seeker Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Ja såg der i kveld, men det va stort sett veldig små lense pumper eller noken veldig dyre Tenkte kanskje det var noken som hadde ei til låns eller ville var med og hente vatn.. 12V pumpe på biltema , til 199 kroner funker bra.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddski Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 12V pumpe på biltema , til 199 kroner funker bra.. beklager at jeg kupper tråden... kjøpte du en større pumpe? hvilken slange bruker du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lunde Posted March 11, 2010 Author Report Share Posted March 11, 2010 Trur ikkje eg såg noken pumper til 199, men er ikkje den beste til å leite heller;) Får vel ta ein tur ut i mårå og.. Men den pumpa låg sammen med lensepumpene osv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seeker Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 beklager at jeg kupper tråden... kjøpte du en større pumpe? hvilken slange bruker du? Kjøpte samme pumpa som deg ...men koster 199 nå ..jeg har litt tynnere slange enn deg 15 mm tror eg ...måtte varme den opp for å få entret den på pumpa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seeker Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Trur ikkje eg såg noken pumper til 199, men er ikkje den beste til å leite heller;) Får vel ta ein tur ut i mårå og.. Men den pumpa låg sammen med lensepumpene osv? Ja den ligger sammen med båtutstyr , blant annet lensepumper , pumper for drikkevannstanker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lunde Posted March 11, 2010 Author Report Share Posted March 11, 2010 Ok takker.. pleier somregel å var blind når eg leiter etter ting.. men det er lettere å finne det når eg vett at det er der;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddski Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Ok takker.. pleier somregel å var blind når eg leiter etter ting.. men det er lettere å finne det når eg vett at det er der;) Du går bort til en av pcene, så taster du inn 259750 , da får du hyllen den ligger i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts