Jump to content

Sjøstjerne

ilder-lady
 Share

Recommended Posts

Nå tror jeg Sander fortalte meg på møtet at den hadde forsynt seg litt i karret.

Så, det vil være gamling å putte i en slik en. Har selv hatt den brune typen og den tok en mykis i løpet av natten. De brune r de greie ;-) Har også sett den røde i action for noen år siden og den barbrte en korall når den passerte over :-)

Jeg har denne i karet. Så lang har den fosynt seg med, gule knapper, blå knapper, frogspawn og xenia. Så lenge den får godt med for spiser den ikke så mye av korallene. Jeg fikk sjøstjernen i farsdagsgave av min datter på 8 år. Hadde det ikke vært for det ville den aldri ha kommet opp i karret mitt. Men må jo innrømme at den er utrolig fin da. ;-)

• 1 month later...

Har nettopp fått en sånn ogden gikk i eit kar med mykiser og hadde ikke vert og forsynt seg der... Spurte om det var noe jeg måtte tenke på og passe på i forhold til andre ting i akvariet mitt men det hørtes ikke sånn ut. Har ikke gjort noe skade hos oss enda i hvertfall.

Synst de er en flott stjerne vi har fått oss jeg og håper koraller og div får fortsette og vokse og kose seg:-)

Vi får håpe det fortsetter slik. :-)

Dessverre er det slik at regler blir overprøvd og det går bra en stund, men det er ikke så morro når du endelig har puttet i en musling til 1000,- eller mer og den er tom dagen etter. :-(

Litt merkelig at forhandleren ikke ga med en liten advarsel ??????