AugustoDuy Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Hei, jeg lurer på hvordan setter man opp kaldt saltvannsakvarium for hummer? Jeg tenkte å sette opp en liten akvarium, skal prøve å ha en levende hummer i den. Men er usikker på hvordan det skal settes opp. Har dere peiling på det? I kaldtvannsakvarium, trenger det skummer? Eller vil det fungere å ha hummer i akvariet med sjøvann i havet? Takk på forhånd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 du trenger i været fal en kjøler og skumer vil jeg og hatt men vad mer skal du ha i det karet :confused: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilder-lady Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 ...Om hummeren er like sterk som taskekrabbe, så skal du vertfall være nøyen med fundamentet i akvariet. Jeg hadde taskekrabbe før jeg lagde til tropisk, bare et lite prøveprosjekt. Jeg hadde ingen kjøler, dem levde lenge. Jeg kastet dem ut omsider, dei romsterte litt for mye, og ikke minst, nitraten skjøt til sinnsyke høyder, men dei overlevde d. Moro var d ivertfall, prøvde og mye annet smått. ....hjerteskjella hadde jeg i maaangen uker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts