creek Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Har vært litt problemer med oppdateringen av annonser og kjøp nå funksjonen. Har øket oppdateringfrekvensen på denne til 4 min. Dvs at vært 4 minutt kjøres et skript som rydder opp i salgsannonsene. Denne vil også sjekke opp mot vellykkede paypal transaksjoner og sette annonser til solgt. Dere får teste ut å se hvordan dere synes det fungerer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Münsterjeger Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Jeg la også merke til at fraktkostnaden ikke kom med i betalingssummen. På førstesiden blir den summert, men kommer ikke med ved endelig betaling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted March 3, 2010 Author Report Share Posted March 3, 2010 Humm.. Det gjorde det når jeg testet første gangen. Får ta en kikk på det igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasi69 Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Jeg forsøkte å kjøpe i går kveld og fikk heller ikke opp total pris is Paypal... manglet også muligheten til å endre/legge til frakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted March 3, 2010 Author Report Share Posted March 3, 2010 Skal kikke på det i kveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seeker Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Paypal. Jeg kjøpte en vortech mp40w igår , men frakt kostnadene måtte sendes som egen sum , da de ikke var med i totalsummen . Og auksjonen foregikk videre , selv etter jeg hadde brukt kjøp nå prisen .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted March 3, 2010 Author Report Share Posted March 3, 2010 "Kjøp nå" vil nå sjekkes hvert 4 minutt. Jobber med fraktsum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggo Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Bruker mye Pay-pal på e-bay. Der er det slik at selger må legge inn fraktkostnader, om ikke så må man kontakte selger for fraktkostnad FØR betaling. Er nok ikke nå mange som selger, som vet fraktkostnaden ved innlegging av anonse. Noen kan hente direkte,andre må det sendes til. Annbefaler kjøpere og avtale fraktkostnad før betaling med pay-pal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted March 3, 2010 Author Report Share Posted March 3, 2010 Har ikke funnet noen løsning på dette sånn i farta. Kommer til å fjerne hele funksjonen med fraktpris, så får selger legge det inn i salgssummen eller skrive at frakt kommer i tillegg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Münsterjeger Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Bruker mye Pay-pal på e-bay. Der er det slik at selger må legge inn fraktkostnader, om ikke så må man kontakte selger for fraktkostnad FØR betaling. Er nok ikke nå mange som selger, som vet fraktkostnaden ved innlegging av anonse. Noen kan hente direkte,andre må det sendes til. Annbefaler kjøpere og avtale fraktkostnad før betaling med pay-pal. Handler også mye på E-bay via PP. De fleste jeg har handlet hos har fraktprisen kommet i tillegg, så dette er en reell funksjon som finnes. Men har også noen få ganger vært borti det du nevner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts