Sander Akerholt Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 (edited) Vintereferien er snart over, så vi "tråkker" til igjen med nytt møte i vestfoldgruppa . Møte blir hos meg førstkommende mandag 1 mars kl 1900. Alle, også de utenfor vestfold er velkommen til kaffe å kake;-) Karet som kan beskues er et 720l,som har vært i drift i 15mnd. Sliter litt med nitrat her,så noe brunalger er det i tanken desverre.Har mest mykiser,men også noe SPS og LPS. En god fiskebestand på ca 20 fisk. I kjeller,n har jeg tilhørende sump på ca 500l. Stedet er Holmestrand (på fjellet, rett på nedsiden av plantasjen/meny) Ring vist du ikke finner fram. Når det gjelder parkering, har jeg plass til 5-6 bilder i gårdsplassen,men det lar seg vel gjøre å parkere litt i veien her også tenker jeg.Kan dere sammkjøre litt,så forenklere jo det problemmet med parkering litt da... Adressen er..... Øyvind Sander Akerholt Fagerliveien 23 (Holmestrand) mob 93298101 Edited March 1, 2010 by Sander Akerholt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallemann Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Jeg kommer gjerne en tur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virik`n Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Jeg er med! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrotrot Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 Kommer .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Münsterjeger Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 Mystiske Petter kommer også. ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emiiil Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 Jeg kommer gjerne en tur Vurderer å bli med, hvis vi kunne kjøre sammen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLOPPERS Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 Reiner me at jeg kommer oxo :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallemann Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Jeg hadde helt glemt at jeg skal på dykerkurs på mandag, så jeg kan desverre ikke komme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Jeg hadde helt glemt at jeg skal på dykerkurs på mandag, så jeg kan desverre ikke komme. Det må da være gyldig fraværsgrunn :rolleyes:. Jeg skulle gjerne komme en tur selv, men det er seksårsdagen til sønnen min, så jeg får vel holde meg hjemme :-) Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emiiil Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Jeg hadde helt glemt at jeg skal på dykerkurs på mandag, så jeg kan desverre ikke komme. Vi kunne jo være kursledere - så kunne du øve på å dykke i karet til verten... Det må da være gyldig fraværsgrunn :rolleyes:. Jeg skulle gjerne komme en tur selv, men det er seksårsdagen til sønnen min, så jeg får vel holde meg hjemme :-) Mvh Roar Og igjen Roar - man skal lete lenge etter en bedre bursdagspresang - enn å få bli med på Saltvannsmøte ???? Jeg får komme alene fra sydspissen da, - noen jeg skal plukke opp ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallemann Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Det må da være gyldig fraværsgrunn :rolleyes:. Jeg skulle gjerne komme en tur selv, men det er seksårsdagen til sønnen min, så jeg får vel holde meg hjemme :-) Mvh Roar Jeg skal gi beskjed om hvordan det går. Jeg regner med at det blir kaldt med bare våtdrakt i vannet nå i mars.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallemann Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Vi kunne jo være kursledere - så kunne du øve på å dykke i karet til verten... Må vel opp på karret til jossi om du skal få lurt meg på dykketur inne hos noen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Münsterjeger Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 Tar gjerne med meg en kompis, om det er greit. Han har en 320-liter salt. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander Akerholt Posted March 1, 2010 Author Report Share Posted March 1, 2010 Velkommen Til info,så er jeg litt redusert her i dag,men kjører saltmøte i kveld som planlagt. Måket taket til svigerfar i går,og klarte kunststykket å falle ned av taket:( Resultat.... forstuet ankel/fot. Så nå hinker jeg rundt her,men men. Det for bli litt selvbetening av kaffe å diverse her... Uansett velkommen store som små ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virik`n Posted March 1, 2010 Report Share Posted March 1, 2010 saltkveld Takk for et fint møte ikveld Sander! Med gode kaker:p og hyggelige medlemer! Mvh Virik`n;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts