Jump to content

Saltkveld i vestfold mandag 1mars kl 1900

Sander Akerholt
 Share

Recommended Posts

Vintereferien er snart over, så vi "tråkker" til igjen med nytt møte i vestfoldgruppa . Møte blir hos meg førstkommende mandag 1 mars kl 1900. Alle, også de utenfor vestfold er velkommen til kaffe å kake;-)

Karet som kan beskues er et 720l,som har vært i drift i 15mnd. Sliter litt med nitrat her,så noe brunalger er det i tanken desverre.Har mest mykiser,men også noe SPS og LPS. En god fiskebestand på ca 20 fisk. I kjeller,n har jeg tilhørende sump på ca 500l.

Stedet er Holmestrand (på fjellet, rett på nedsiden av plantasjen/meny) Ring vist du ikke finner fram. Når det gjelder parkering, har jeg plass til 5-6 bilder i gårdsplassen,men det lar seg vel gjøre å parkere litt i veien her også tenker jeg.Kan dere sammkjøre litt,så forenklere jo det problemmet med parkering litt da...

Adressen er.....

Øyvind Sander Akerholt

Fagerliveien 23 (Holmestrand)

mob 93298101

Edited by Sander Akerholt

Jeg hadde helt glemt at jeg skal på dykerkurs på mandag, så jeg kan desverre ikke komme.

Vi kunne jo være kursledere - så kunne du øve på å dykke i karet til verten...

Det må da være gyldig fraværsgrunn :rolleyes:.

Jeg skulle gjerne komme en tur selv, men det er seksårsdagen til sønnen min, så jeg får vel holde meg hjemme :-)

Mvh Roar

Og igjen Roar - man skal lete lenge etter en bedre bursdagspresang

- enn å få bli med på Saltvannsmøte ????

Jeg får komme alene fra sydspissen da,

- noen jeg skal plukke opp ?

Velkommen

Til info,så er jeg litt redusert her i dag,men kjører saltmøte i kveld som planlagt. Måket taket til svigerfar i går,og klarte kunststykket å falle ned av taket:( Resultat.... forstuet ankel/fot. Så nå hinker jeg rundt her,men men. Det for bli litt selvbetening av kaffe å diverse her... Uansett velkommen store som små ;-)