spursway Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 Prøver meg på en beskrivelse, bilde desverre umulig! tykkelse: silkepapir tynn størrelse: som en 50 øring bare oval så ut som bunnen av en snegle, bevegde seg også som en snegle observerte den "skliende" over en hammerkorall. så ut som den var lagd av samme materie som en snegle! men utrolig tynn, silkepapir er veldig bra å sammenligne med! aldri sett noe sånt før, og fikk egentlig en dårlig følelse!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 Det er nok en flatorm du har fått tak i. Søk på flatworm så finner du en hel del om slike skapninger. Jeg vet ikke om de gjør noe galt i karet, men morsomme er de. Mvh Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guttungen Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 http://www.chucksaddiction.com/ Fin side for ID av masse rart..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spursway Posted February 22, 2010 Author Report Share Posted February 22, 2010 takk for hjelp, det er en flatworm! karet er kun et halvt år gammelt og ting eksploderer om dagen med nye oppdagelser hver eneste dag.. min første bristleworm i går, flatworm i dag! tidligere ferskvannsentusiast, nå helfrelst på saltvann Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts