Jump to content

Fjerning av xenia!

EivindB
 Share

Recommended Posts

Noen som vet hva som tar knekken på xenia? Sliter med for mye vekst, så nå skal alt av xenia ut! Hvis det er noen som har sps og vil bytte er det bare og sende meg en pm. Kan evnt ta fisk i bytte også! Korallene sitter på ls som må følge med for den som evnt vil kjøpe noen av de! Sender helst bilder via mms!

har en kompis i karret som er veldig glad i xenia, kom en morgen å titta inn i karret og da vear steinen tom, garantert den fisken ( filefish )

Hvordan er det med filefish , tar de masse andre koraller og ? er det andre problemer med dem ? ser litt kule ut .

Unnskyld for å bryte inn i tråden ..kan gjerne motta tips om filefish på pm.

Jeg har ikke sett den nappe på noe annet ( men nå ser jeg ikke inn i karret hele tiden heller da) den er veldig glad i å stå stille under en korall å titte rundt, men det står på liveaquaria at den kan spise små ivertebrater.. Må se om jeg tørr å ha den når jeg fyller opp med sps, litt trist det er den fisken med mest persjonelighet ( hvis fisker kan ha det :lol: ) skikkelig kul sak som skifter farge etter hva slags bakgrunn den svømmer over.

Kan sikkert lånes ut til vinterbeite ,)

http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?c=15+30+2562&pcatid=2562

Eddik funker til en viss grad. Har sett at noen av mine sps kolonnier ikke liker å bli eksponert for denne krigføringen, så bruk det varsomt, og glem ambisjonen om å sprøyte alle "kvastene" i første behandling:-)

Jeg Kjøpte en filefisk etter at jeg leste Dragonslayers historie om xenia kolonnien som forsvant i løpet av en natt.

Min Filefisk som er litt større enn en 20 kr. Denne rører alt annet enn xenia i karret mitt, og er på vei ut.

Nei, det virker som sps vinner kampen om plass på stenen. Kanskje jeg blir kvitt xenia`n om jeg bare lar det skure og vokse i karet mitt. Uansett bør jeg bli flinkere til å glede meg over det jeg har og ikke forbanne meg over det jeg ikke har. For mye xenia i karet er vel ett luxusproblem....

• 2 months later...