Tommy Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Har lekt meg litt med Arbrush(liten lakksprøyte) i det siste, og måtte jo prøve et salt inspirert motiv også;-) Bildet er lakkert på rammelerret 80x60cm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nano Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Det var jo sikkelig kult da... Flotte farge nyanser;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bob Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 det var fett Tommy. kan ta tilbake kallenavnet ditt fra vi var yngre nå ;-) hehe TOMMY TUSJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jossi Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 (edited) Det må jeg si! Den allsidige brannmannen fra Knapstad viser enda en gang nye imponerende sider ved seg selv. Dette så gøy ut Tommy!! Edited February 13, 2010 by jossi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shovelhead Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Jaja Tommy, airbrushing er morro dette så veldig bra ut, har du drevet på lenge eller? legger ved en jeg gjorde i går kveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 14, 2010 Author Report Share Posted February 14, 2010 Takk for positive tibakemeldinger;-) Jeg kjøpte meg utstyret til jul så jeg har ikke lakkert så lenge, men jeg har lakkert ganske mye i det siste;-) Fin postkasse foresten..Den blir knallbra når du får klarlakk på den;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Rørvik Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 veldig fin postkasse =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 14, 2010 Author Report Share Posted February 14, 2010 Siden jeg jobber i brannvesenet måtte jeg jo ha flames på vår kasse:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shovelhead Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Den ble jo bølletøff bruker du vann eller tynner basert lakk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 15, 2010 Author Report Share Posted February 15, 2010 Bruker vannbasert auto air lakk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shovelhead Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Bruker vannbasert auto air lakk. Okey, selv bruker jeg faskolor vannbasert, til øvelse den er billig 59,- for 4oz flasker fås kjøpt hos: http://www.absolutthobby.no/index.php?cPath=214_217_246 Men ellers er det House of Kolor som gjelder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts