Tore Kristian Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Velkommen til den første saltvannsfesten i 2010. Ta med små avleggere til verten / bytting, husk å ta med drikke, osv Du vil få se 3 forskjellige kar, Tores Elos kar + Rovkar i søyle, Frodes akvarium. Frode viser filmen " livet under ekvator" Osv Hvis det er ønskelig Frode og Tore ønsker alle velkommen FREDAG 19 feb kl 20.00 KOMMER DU? Skriv her!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.a.Z Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Jeg kommer med avlegger med mindre storken dukker opp her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flameangel Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Hei. Jeg vet ikke hvordan jeg lager avleggere. Og så har jeg altfor mye cyano til at jeg tror folk vil ha noe fra meg. Kan jeg ta med noe annet? Ønsker svært gjerne å komme :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars-rune Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 jeg kommer også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seeker Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Velkommen til den første saltvannsfesten i 2010. Ta med små avleggere til verten Er dette et absolutt krav , eller er vi nybegynnere med parasitter og annen dritt i vannet og velkommen innom ??:rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edland Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Har lysst å komme ,men då trenger eg noen å sitte på med fra jæren,har ikkje bil sjøl:) har en Finger leather colt korall som eg kunne tatt noen avleggere av visst noen er interiserte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flameangel Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Har lysst å komme ,men då trenger eg noen å sitte på med fra jæren,har ikkje bil sjøl:) har en Finger leather colt korall som eg kunne tatt noen avleggere av visst noen er interiserte? Jeg tenkte å ta toget, men om det er for langt fra stasjonen så kan du jo sitte på med meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edland Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 eg vett ikkje kor langt det er fra stationen,men det kan vel Kamsport forklare:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars-rune Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 jeg har en del koraller som jeg skal selle og en gul kirug vis noen er intreserte? har divarse akropora sp og montipora og noe annet + en flott oppen brain coral Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Kristian Posted February 12, 2010 Author Report Share Posted February 12, 2010 Skål! da er det 7 dager til den store saltvannsfesten. Det er i Forusvågen 57 og 55 det skjer, Toget går til Gausel, og du må gå ca 10-15 min til Forusstranden. (over broen, første til høyre forbi K.industri bygget, til høyre, svinger venstre, og første vei inn til venstre. Alle kan komme, men det er kjekt hvis de som har noe avleggere tar med dette. skriv gjerne her, hva osv. Skal holde murene sultne til fredag. Tore / Frode Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Kristian Posted February 14, 2010 Author Report Share Posted February 14, 2010 Dragefisk ønskes! har du en dragefisk til rovkaret mitt? eller annet knask? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seeker Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 har du en dragefisk til rovkaret mitt? eller annet knask? Jeg stikker gjerne innom hvis det er ok ... dog dårlig med avleggere , da jeg er rimelig nystarta ...bor ved statoil på forus , så er jo i nabolaget .:rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Nylund Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 gå rute fra gausel stasjon. fra perongen ned trappen hold til høyre gjennom undergrunden, så til høyre langs jernbanen. tar ca 1o mintter å gå. velkommen http://maps.google.no/maps?f=d&source=s_d&saddr=58.898262,5.741043&daddr=Gauselv%C3%A5gen+to:Forusv%C3%A5gen+to:forusv%C3%A5gen+55&hl=no&geocode=%3BFRu3ggMds5lXAA%3BFXOiggMdnbFXAA%3BFbGhggMd8LVXACmF0V8X0zU6RjF8UH2nvxi53Q&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=14&via=1,2&dirflg=w&sll=58.896887,5.74645&sspn=0.020617,0.0842&ie=UTF8&ll=58.895513,5.74542&spn=0.010309,0.0421&z=15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddski Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 er jo over et år siden jeg tittet på karet ditt (og hagedammen), prøver å få tid til å stikke innom en tur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Kristian Posted February 14, 2010 Author Report Share Posted February 14, 2010 Velkommen Oddski ps. Håper at noen som er flinke til å ta bilder, kommer med kamera? Tar bilder av fest og karene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Kristian Posted February 14, 2010 Author Report Share Posted February 14, 2010 til salgs jeg har en del koraller som jeg skal selle og en gul kirug vis noen er intreserte? har divarse akropora sp og montipora og noe annet + en flott oppen brain coral jeg kjøper litt av deg til en hyggelig pris, ta med det du har av avleggere med gode farger, orange, grønn, blå, lilla er jo flott det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Kristian Posted February 14, 2010 Author Report Share Posted February 14, 2010 toppers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
espen87 Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 . Dette er noe og få med seg. Har ikke noe særlig som jeg kan bidra med til avleggere og sånnt, men hadde vært kjekt og kommet på festen. Blir det full fest eller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Nylund Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 fredag 19 feb. er tilatt å ta med seg et par øll! full fest blir det ikke. kidza er hjemme her i huset! velkommen! :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
espen87 Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 .. hehe hørres bra ut. satser på og komme .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBlue Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 Tipper den festen er ikke så barne/ungdomsvennlig så det bør kanskje presiseres om det skulle være noen av den yngre garden som ønsker å være med på dette saltvannsmøtet ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Kristian Posted February 16, 2010 Author Report Share Posted February 16, 2010 ungdom under 18 år Vi har vann, osmose-vann, saltvann og kanskje litt cola eller / og solo Vi stille med litt snacks også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Kristian Posted February 17, 2010 Author Report Share Posted February 17, 2010 snart fredag det ser ut til å bli en god gjeng. Håper at alle som kommer skriver seg opp her, så det ikke plutselig står 20 mann på døren. Velkommen til saltvannsfesten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aqua Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Hei, Jeg vil gjerne komme imorgen kveld for en titt og prat. tar med en kamerat også. Aqua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddski Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Ser ut til at jeg må på jobb rundt 22, håper å stikke innom en tur idøren og hilse på folket iallefall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts