Jump to content

Digitalt tidsur med sekundintervall

Goofy
 Share

Recommended Posts

jeg kjøpte noen på cllas Olsen men den var så mye innstillinger på den at jeg aldri fik den til og virke:oops: men er ikke sikkert du er så dum som meg heler da he he og så hjelper det sikker og lese bruksanvisning:mrgreen:

Den hvite og blå fra Clas Ohlson har jeg, men den går ikke ned til sekunder, bare minutter:( Men takk for tipset:-)

Hør i service disken på Clas O. Det hender de har dingser som ikke står i katalogen. Det har jeg erfart.

Er du på Saltvannskjøret igjen?

Nei, dessverre:( Har bare noe smårester jeg skal bli kvitt!

Blandt annet en IKS Vario 3+ hvor tidsuret har tatt kvelden.

Skal ringe rundt på diverse Clas Ohlson og sjekke jeg:-)

Takk for hjelpen!

Tviler på at de som er der har så kort innslagstid som på sekunder. Kan ikke se noe slikt på nettsidene deres ihvertfall: http://www.clasohlson.no/Product/Category.aspx?id=88599171&_path=251882;85177594;88599170;88599171

Etter ett kjappt søk, så det ut til at de kanskje hadde noe på Elfa, men det var ikke akkurat billig... Men de har jo designet sidene sine så totalt ubrukelig, så jeg får ikke lagt inn noen link her. Varenr. 37-532-66. Men det er muligens beregnet for el. installasjon.