Goofy Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Hvor finner jeg digitalt tidsur 230V med sekundintervall og flere inn og utkoblinger i døgnet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 jeg kjøpte noen på cllas Olsen men den var så mye innstillinger på den at jeg aldri fik den til og virke:oops: men er ikke sikkert du er så dum som meg heler da he he og så hjelper det sikker og lese bruksanvisning:mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goofy Posted February 6, 2010 Author Report Share Posted February 6, 2010 jeg kjøpte noen på cllas Olsen men den var så mye innstillinger på den at jeg aldri fik den til og virke:oops: men er ikke sikkert du er så dum som meg heler da he he og så hjelper det sikker og lese bruksanvisning:mrgreen: Den hvite og blå fra Clas Ohlson har jeg, men den går ikke ned til sekunder, bare minutter:( Men takk for tipset:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Den hvite og blå fra Clas Ohlson har jeg, men den går ikke ned til sekunder, bare minutter:( Men takk for tipset:-)den jeg har er kun vit og digital Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidar Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Hør i service disken på Clas O. Det hender de har dingser som ikke står i katalogen. Det har jeg erfart. Er du på Saltvannskjøret igjen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goofy Posted February 6, 2010 Author Report Share Posted February 6, 2010 Hør i service disken på Clas O. Det hender de har dingser som ikke står i katalogen. Det har jeg erfart. Er du på Saltvannskjøret igjen? Nei, dessverre:( Har bare noe smårester jeg skal bli kvitt! Blandt annet en IKS Vario 3+ hvor tidsuret har tatt kvelden. Skal ringe rundt på diverse Clas Ohlson og sjekke jeg:-) Takk for hjelpen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goofy Posted February 6, 2010 Author Report Share Posted February 6, 2010 den jeg har er kun vit og digital Skal sjekke den ut jeg, da har de fått inn en ny type siden sist jeg var der. Takker og bukker:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimshans Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Tviler på at de som er der har så kort innslagstid som på sekunder. Kan ikke se noe slikt på nettsidene deres ihvertfall: http://www.clasohlson.no/Product/Category.aspx?id=88599171&_path=251882;85177594;88599170;88599171 Etter ett kjappt søk, så det ut til at de kanskje hadde noe på Elfa, men det var ikke akkurat billig... Men de har jo designet sidene sine så totalt ubrukelig, så jeg får ikke lagt inn noen link her. Varenr. 37-532-66. Men det er muligens beregnet for el. installasjon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Bjordal Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Bland væskene du skal dosere 1 til 60 med RO vann og kjør ett minutt isteden for ett sekund..... Eller 1 til 30 om det minste du hadde planlagt å kjøre var 2 sekunder. Bare ett forslag som kan løse ett problem med det du har for hånden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goofy Posted February 7, 2010 Author Report Share Posted February 7, 2010 Lurer på om det greieste er å bestille et nytt tidsur fra IKS...tenkte bare at de kanskje fantes noe som var litt rimeligere og lettere tilgjengelig i Norge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goofy Posted February 7, 2010 Author Report Share Posted February 7, 2010 Takk for alle innspill folkens:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Nylund Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 asymtrisk rele må være tingen! :-) her er link http://www.mwa.no/files/Produktark%20KOP.J.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts