kimshans Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Kom over ett par linker på ett annet forum. Her er en link til noen flotte blider av sjøhest: http://izismile.com/2010/02/01/fascinating_sea_dragons_19_pics.html Og her er en kjempeflott video. Anbefaler å se den helt ut, da siste halvdel er kjempeflott: http://news.bbc.co.uk/earth/hi/earth_news/newsid_8330000/8330705.stm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 fantastiske skapniger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKjetil Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Det er ikke sjøhest men sjødrage ! de er uuuutrolig skjeldne og utrydningstruet.. Men den finnes en dud i eustralia ( tor jeg ) som får lov til å ta opp en av havet vært år og driver med " breeding " på disse, han selger så disse rundt omkring i verden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sailfish Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Hei! Takk for den hyggelige akvariepraten i stad!:-) Jeg nevnte en fyr fra USA som hadde sjøhester i en liten tank, sjekk denne sida: http://www.reefvideos.com og så trykker du på videoen på sida der som heter SEAHORSES;-) P.S. Masse andre fine videoer der også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimshans Posted February 5, 2010 Author Report Share Posted February 5, 2010 Det er ikke sjøhest men sjødrage ! de er uuuutrolig skjeldne og utrydningstruet.. Men den finnes en dud i eustralia ( tor jeg ) som får lov til å ta opp en av havet vært år og driver med " breeding " på disse, han selger så disse rundt omkring i verden Jepp, du har helt rett. Men ville ikke nevne det så høyt i tilfelle du ville leve opp til nik'et ditt ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKjetil Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Hehe har tenkt på de. niket`et mit kommer fra en riffle jeg hadde en gang " dragonslayer " 50 cal ... var en liten søt sak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilder-lady Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Dei er sinnsyk flotte, og skal ikke holdes i akvarie synest jeg. Må få gå i fred i havet. Som nemt, dem er utryddnings truet, stakkarne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 det er helt fantastiske får en fantastisk planet vi lever på som har såene dyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solono Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Utrolig flott video. Har egentlig liten kunnskap om sjø-hestene bortsett fra at jeg vet det var populært for turister å kjøpe med inntørkede sjø-hester som suvenirer fra Syden for mange år tilbake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts