Jump to content

Viktig!

Snurr
 Share

Recommended Posts

Hei folkens!

Medlemslista vår er et trist syn om dagen for det er MANGE som ikke har betalt kontingenten for 2010.

Faktura til de som har vært med oss fra i fjor ble sendt ut før jul (17/12). Alle som innmelding er mottatt fra i år har fått faktura fortløpende.

Jeg håper og tror at det bare er en forglemmelse fra mange av dere, så jeg har tenkt til å gi det en uke til.

Etter det må jeg begynne å klippe i medlemslista og endre brukertilganger på forumet :cry:

Vær snill å gi meg beskjed så snart som mulig dersom du ikke finner fakturaen. Husk at de sendes på epost, så sjekk innboksen og den kan ligge der.

Det var noen få epostadresser som feilet, så jeg vet at noen av dere mangler faktura. Gi meg beskjed og evt. ny epostadresse, så fikser vi det.

Ha en fortsatt fortreffelig uke! ;-)

mvh Renate

Edited by Snurr

Har betalt - men ikke fått noe medlemskort :-(

Jeg har ikke fått noe melding fra banken om innbetalingen din enda, men de har vært sene i det siste. Virker som om de samler opp en bunke før de sender ut.

Er det lenge siden, send meg en pm med dato for innbetaling og fra hvilken konto (navn på kontoen) den er betalt fra, så skal jeg sjekke ;-)

mvh Renate