Jump to content

Elektronisk regnskap er farlig

KKjetil
 Share

Recommended Posts

Driver å setter opp regnskap i nettbanken slik at alle betalinger med kort blir klasifisert i forskjellige katogorier slik at jeg kan se mer nøyaktig hva jeg bruker pengene på.. Fikk nesten litt vondt i hjertet da jeg så at de siste 12 mnd har jeg lagt igjen 12 000 på tam alna :oops:. så kommer hjan holdt og de andre i tilleg. trodde ikke jeg brukte så mye penger på akvarium men den tanke ei

Driver å setter opp regnskap i nettbanken slik at alle betalinger med kort blir klasifisert i forskjellige katogorier slik at jeg kan se mer nøyaktig hva jeg bruker pengene på.. Fikk nesten litt vondt i hjertet da jeg så at de siste 12 mnd har jeg lagt igjen 12 000 på tam alna :oops:. så kommer hjan holdt og de andre i tilleg. trodde ikke jeg brukte så mye penger på akvarium men den tanke ei

Betaler helst kontant jeg ...så slipper jeg å se dette hver gang jeg åpner nettbanken .:shock:

altså, jeg synes dere skal gjøre dette med god samvittighet, forutsatt at dere får betalt regningene deres og husleia :-)

Dette er en hobby, den gir dere glede, slikt er sunt for helsa. Hvor mye penger bruker man på festing i løpet av et år? alkohol? røyk? sjokolade? Det du kjøper på Tam Alna har i alle fall en varig verdi for deg.

Kos dere med hobbyen deres:-)

er ikke ment som og vær spydig altså men du måte forstå hvordan dette skule ene he he men du er tøff som tør og regne på det ;-) he he

Må ikke regne på pengene man bruker på en hobby :)

Så lenge alle regninger er betalt og man har mat på bordet så syntes jeg man skal unne seg en gave innimellom. Nå har det seg sånn at vi har en hobby med et nsten uendelig utvalg av "duppedingser" i tilegg til det levnde.

Jeg blir mye lykkeligere av å se at plassen rundt sumpen blir mindre hver måned enn at summen på sparekontoen øker :)

Om det er noen trøst så har jeg regnet på det samme.

Har brukt 50 000 kr og har ennå ikke fått vann i akvaret:shock:

Nå er budsjettet sprengt, og det går saktere enn jeg hadde planlagt.

Men det går fremmover, og jeg klammrer meg til det:D

Når du skal starte et nytt akvarium,så kan jeg garantere deg at det kommer til og bli en gigantisk budsjettsprekk.

Noen som husker hva en Mong er ??

hehe , har nå regnskap mer eller mindre ned til vær kr.. Neste gang jeg event drar kortet på byn eller i akvarie butikken legges transaksjonen umidelbart under de aktuelle konti.

Hørest igrunnen litt artig ut det der ;-) Hvilke system er dette? Er det knyttet mot en spesiell nettbank?

PS: kommer ikke til å bruke det til å finne ut av akvarie kostnader. Det tør jeg ikke men jeg er nok i klassen med Wiggo, bare at budsjettet ikke er sprengt........

Appropos kostander for å gå på byen så minner det meg om en fin trudelutt av PrimaVera tror jeg det var. Den går omtrent sånn i teksten:

Ja nå har jeg slutta å røyke og jeg har slutta å drekke, nå gjelder det bare å slutte å juge. Sudeliatten steika, å steika å hei.....:D

Poenget er at akvarium er mye billigere enn å være jevnlig festløve på byn. Og det er nesten uansett størrelse på karet. Det er nå sikkert.

Appropos kostander for å gå på byen så minner det meg om en fin trudelutt av PrimaVera tror jeg det var. Den går omtrent sånn i teksten:

Ja nå har jeg slutta å røyke og jeg har slutta å drekke, nå gjelder det bare å slutte å juge. Sudeliatten steika, å steika å hei.....:D

Poenget er at akvarium er mye billigere enn å være jevnlig festløve på byn. Og det er nesten uansett størrelse på karet. Det er nå sikkert.

Ja det er det sikkert men damer å fesst er min hovedhobby :mrgreen:

JEg bruker dnbnor .. men tror andre banker også har det

Ja det er det sikkert men damer å fesst er min hovedhobby :mrgreen:

JEg bruker dnbnor .. men tror andre banker også har det

Høres ut som en fornuftig mann. En uslåelig kombinasjon det der.

Huff, det høres slitsomt ut. Spesielt damer i flertall, det er da mer enn nok problemer med en :rolleyes:

Mvh Roar

Er det bare jeg som føler at dame og saltvann er en vanskelig kombinasjon? ;-)

Tør ikke tenke på problemene med flere :?

neida det er det ikke... hu ene måtte jeg slepe bort fra akvarie rommet " åååååh nemo " heheh ..... men det gjelder vell " ikke faste damer " når de ser hvor mye vedlikehold og tid man bruker på det blir de vell bare iritert :mrgreen:

neida det er det ikke... hu ene måtte jeg slepe bort fra akvarie rommet " åååååh nemo " heheh ..... men det gjelder vell " ikke faste damer " når de ser hvor mye vedlikehold og tid man bruker på det blir de vell bare iritert :mrgreen:

ja... eller så flytter de ut, som skjedde med meg i oppstartsfasen :?