Anartica Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 er det noen butikker/private som selger bra levende stein i rogaland til ikke så dyr pris? zoo1 på karmøy skal få inn stein på torsdag, har de bra stein, er det så lurt å kjøpe rett etter det er komt der, til 220kr kg bør det vell være bra stein? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anita Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Hei Du kan bestille på http://www.korallen tror de koster kr 159 for kg, og så tror jeg du kan bestille billig stein hos Magnar i Stavanger, men vet ikke hva han tar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anartica Posted January 30, 2010 Author Report Share Posted January 30, 2010 har tengt på å kjøpe fra korallen, men kossen går det å sende det i kulden, det tar vel over 8 timer buss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anita Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Jeg har ikke fått stein fra korallen, men når jeg har bestillt levende, så er det godt pakket i isoporkasse. Og kassen ligger inne i bussen. Busssjåføren ringer deg når han nærmer seg Haugesund, slik at du kan stå klar til å ta imot. Regner med at også LS kommer i isoporkasser. Tror ikke det blir mye døtid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anartica Posted January 31, 2010 Author Report Share Posted January 31, 2010 har sent han mail, får se hvordan det går med sending og det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogata Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Hei Du kan bestille på http://www.korallen tror de koster kr 159 for kg, og så tror jeg du kan bestille billig stein hos Magnar i Stavanger, men vet ikke hva han tar. Hvem er Magnar i Stavanger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddski Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Hvem er Magnar i Stavanger? Vel, for å si det sånn, dersom du skal drive med saltvann i rogaland så kan du like godt først som sist bli kjent med magnar. Han driver sammen med Kristian på forumet et lite firma som kun driver med saltvann og pølseutsalg. Holder til i en garasje utenfor sola. Tipper at han kan skaffe samme stein billigere, men det er jo litt lengre å reise (noe som bør telle litt i denne kulda) Send en pm til magnar, så får du mobil nr hans. Han pleier også å sende ut info noen dager før det kommer nye sendinger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddski Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 kom på en annen mulighet også da, vet jo ikke hvor mye du skal ha, men kjell på skudesnes pleier jo å ha "litt" stein på lager. Kjøpte 80 kg av han og er strålende fornøyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ebbtide Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Kvadrat Dyrego Kvadrat har bra stein, nylig ankommet fra Indonesia. mvh Per Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellkt Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Levende stein kom på en annen mulighet også da, vet jo ikke hvor mye du skal ha, men kjell på skudesnes pleier jo å ha "litt" stein på lager. Kjøpte 80 kg av han og er strålende fornøyd Har også inne ca 40 kilo, topp kvalitet med masse kalkalger 150 kr prkilo. Men jeg reiser i dag og blir borte til Onsdag. Hyggelig og se at du var fornøyd med steinen Oddski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts