Jump to content

hvor kjøpe levende stein i rogaland

Anartica
 Share

Recommended Posts

Jeg har ikke fått stein fra korallen, men når jeg har bestillt levende, så er det godt pakket i isoporkasse. Og kassen ligger inne i bussen. Busssjåføren ringer deg når han nærmer seg Haugesund, slik at du kan stå klar til å ta imot. Regner med at også LS kommer i isoporkasser. Tror ikke det blir mye døtid.

• 1 month later...
Hvem er Magnar i Stavanger?

Vel, for å si det sånn, dersom du skal drive med saltvann i rogaland så kan du like godt først som sist bli kjent med magnar. Han driver sammen med Kristian på forumet et lite firma som kun driver med saltvann og pølseutsalg.

Holder til i en garasje utenfor sola. Tipper at han kan skaffe samme stein billigere, men det er jo litt lengre å reise (noe som bør telle litt i denne kulda)

Send en pm til magnar, så får du mobil nr hans. Han pleier også å sende ut info noen dager før det kommer nye sendinger.

Levende stein

kom på en annen mulighet også da, vet jo ikke hvor mye du skal ha, men kjell på skudesnes pleier jo å ha "litt" stein på lager. Kjøpte 80 kg av han og er strålende fornøyd

Har også inne ca 40 kilo, topp kvalitet med masse kalkalger 150 kr prkilo. Men jeg reiser i dag og blir borte til Onsdag. Hyggelig og se at du var fornøyd med steinen Oddski