PaalGisle Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Er det noen nettbutikker eller butikker i feks. Sverige, Danmark m.m. som har "gode" priser på akvarier? Pål Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shovelhead Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Nol's ciklidhobby nord for Göteborg langs vei nr 45 Kent har alltid bra priser å kanon service,har kjent han i snart 20 år. http://www.ciklidhobby.com/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=41 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GauteG Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Her er det en samling med forskjellige ting, bl.a. butikker/nettbutikker i Norge og omegn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shovelhead Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Hvor stort akvarie er du ute etter?? møbel?? full pakke?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seeker Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Er det noen nettbutikker eller butikker i feks. Sverige, Danmark m.m. som har "gode" priser på akvarier? Pål Hvorfor ikke ta med Tyskland og når du først leter ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaalGisle Posted January 27, 2010 Author Report Share Posted January 27, 2010 I utgangspunktet ser jeg etter en "pakkeløsning", men om jeg finner noen gode tilbud på "bit for bitløsning" så er også dette aktuelt. Tenkte ikke så mye på Tyskland pga. logistikk, men det er selvfølgelig en mulighet det også. Pål Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimshans Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Jeg ville også sjekket om pakketilbud på noen av forhandlerene her i Norge også. Ihvertfall om du kommer til å bygge opp løsningen selv. Jeg sjekket en del rundt når jeg skulle ha, og kom frem til at det var ikke så veldig mye å spare. Spesielt dersom man skal ha kjente merkevarer. Klart de var noe billigere i utlandet, men det var ikke så mye. Og i tillegg får du ikke like god garanti og support i ettertid, som du (forhåpentligvis) får i Norge. Hør f.eks. med Frank (Steinsland) og Korallen også, ikke bare de "vanlige" butikkene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddski Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Jeg ville også sjekket om pakketilbud på noen av forhandlerene her i Norge også. Ihvertfall om du kommer til å bygge opp løsningen selv. Hør f.eks. med Frank (Steinsland) og Korallen også, ikke bare de "vanlige" butikkene. Når jeg kjøpte alt for 15 mnd siden så sjekket jeg mange steder. Kunne spare et par hundrelapper på å kjøpe en box her og en box der, MEN skulle jeg kjøpe alt i en butikk ble prisen lik hos korallen. I ettertid er jeg veldig glad for at jeg kjøpte i norge. De få tingene som har feilet har blitt bytta/ordna raskt og enkelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts