tutti frutti Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 har noen erfaring med MS sine skummere? lurer litt på kjøpe denne. står mellom den og en bubble magus skummer denne. MS skal klare dobbelt så stort kar. det blir til et kar på 500. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klodrik Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Hei, Lurer litt på om du har planlagt å ha sump på akvariet ditt eller om skummeren må være av typen ekstern? MS kjenner jeg ikke til, men har lest mye positivt om Bubblemagus. Personlig holder jeg en knapp på Bubblemagus, pga av at den har en Aquabee pumpe. Ikke det at det er verdens beste pumper, men.,... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.a.Z Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Superfornøyd med mine Bubble Magus skummere. Veldig god byggekvalitet også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutti frutti Posted January 26, 2010 Author Report Share Posted January 26, 2010 Hei, Lurer litt på om du har planlagt å ha sump på akvariet ditt eller om skummeren må være av typen ekstern? MS kjenner jeg ikke til, men har lest mye positivt om Bubblemagus. Personlig holder jeg en knapp på Bubblemagus, pga av at den har en Aquabee pumpe. Ikke det at det er verdens beste pumper, men.,... må være ekstern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutti frutti Posted January 26, 2010 Author Report Share Posted January 26, 2010 Superfornøyd med mine Bubble Magus skummere. Veldig god byggekvalitet også. ok 2-0 til bubble magus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1538Moss Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 .se http://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=29816&highlight=bubbel-magus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klodrik Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Til ett 500liters akvarie ville jeg nok gått litt opp i størrelse. Feks Bubblemagus BM-160E. Da får du også en Eheim pumpe, som går for å være veldig bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutti frutti Posted January 26, 2010 Author Report Share Posted January 26, 2010 http://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=29816&highlight=bubbel-magus tusen takk går for bubble magus sin skummer:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtian Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Kjøpte denne for lenge siden (BM160), satt den igang i går: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts