Jump to content

Arild Zoo Fredrikstad

saltvannsforum
 Share

Recommended Posts

Sted: Fredrikstad.

Webside: http://Ukjent

Tips:

Husk å vise til det positive.

Husk at alle saker har to sider!

Ikke alt kommer nødvendigvis frem i de enkelte postinger.

Det er lurt å basere omtalen på erfaring fra flere besøk.

Alle kan ha en dårlig dag.

Tenk nøye gjennom før du poster.

Det du skriver kan ha stor betydning for mange.

Vær saklig og høflig.

Eller kan innlegget ditt fort bli fjernet.

Edited by Sven-Egil

• 1 month later...

Butikk omtale - Arild Zoo Fredrikstad

Lenge siden jeg var innom men super service!! Litt lite utvalg men her får du all den hjelpen du trenger. Greie priser og ærlig på tilstanden!! Aldrig fått en syk fisk fra Arild hverken til Saltvannet eller til Ferskvann, og har det vært spørsmål eller du har kjøpt feil eller lignende er det aldrig problem å bytte!

Arild setter pris på kundene sine og ønsker at de skal komme tilbake. Utveksler gjerne erfaringer med deg :)

Topp karakter fra meg!

For dere som ikke har vært innom Arild Zoo på sellebakk/selbakk bør ta dere en tur innom!

• 3 weeks later...

Arild er en person som lever (av) for kundene og produktene sine. Har drevet alene i 20 år, siste årene som familiebedrift med hjelp av kone og datter. Først og sist-nevnte gjør ett meget godt forsøk på å holde seg oppdaterte på kunnskap. Har lang erfaring med Arild fra tiden med ferskvann, hvor han har ett veldig godt rykte i Fredrikstad. Både pris og kvalitet. Som tidligere nevnt, aldri en syk fisk i noe kar. Litt labert utvalg på utstyr, og ingen stenkoraller. Tidvis veldig bra på mykt. Har gang-avstand til butikken, og blir nesten partisk :rolleyes: selv om jeg ikke har lagt igjen de store summer der. Fredags-titten er en koselig stopp på vei hjem fra jobb.

Anbefales :D

Til de som skulle ta en langtur til Arilds-zoo på Sellebakk, Fredrikstad, og som er slitne etter en lang tur, får slå på tråden så skal jeg sette over kaffen ;-)

• 1 year later...

Ny sending med masse fint i koraller og fisk!

Var innom Arild's Zoo i dag, og må si jeg ble imponert! De hadde fått inn en ny sending med mange koraller og en god del fisk, og faktisk også en del stenkoraller. Akvariene var rene og pene og det blomstret i mange farger:-). Måtte bare kjøpe litt snæcks til lille karet mitt :D

De har for øvrig også fått inn noe nye produkter fra Red Sea som går på alt fra algeproblemer til næring og farger på korallene. Spennende:mrgreen:.

Kan anbefale alle en tur dit, og prisene er gode også!