Gå til innhold
saltvannsforum

Akvariemagasinet

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske fersk og har til nå vært bortskjemt med å ha Jan Holt rett rundt hjørnet. Derfor forsøker jeg å finne ut hvor jeg nå skal handle. Jeg var innom Akvariemagasinet for over en måned siden. Da hadde de to typer snegler; kjempeturbo og nerites. Ja vel. I dag var jeg innom igjen, og de hadde ikke fått inn noen flere snegler. Jeg er klar over at interessen min for snegler er en del over normalen, men litt større utvalg/variasjon kunne man vel forvente?

Servicen var under middels begge gangene, men det er jeg ikke så nøye på. Prisene er stive, og jeg ville vært villig til å betale en del for bedre utvalg av snegler. Det virker som om de er mest opptatt av fisk også i saltvann, og at andre dyr kommer i andre rekke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine erfaringer er at

- Jan Holt mye kunnskap / utvalg av varer både mykt og tørt, men desverre stengt om dagen da de flytter.

- Tam Alna har ikke kunnskapsrike ansatte (sist ble jeg henvist til en ekstrahjelp om tekniske spørsmål, som jobbet hver 14. dag...), priser har jeg ikke sammenlignet så mye. Mye død fisk / hvitprikker i karrene.

- Akvariamagasinet har jeg helt og holdent kutta ut etter meget stive priser, fantastisk lite imøtekommende hjelp, selv fra sjefen sjøl der oppe. Flotte utstillingskar men det stopper der.

- Corals.no har masse fine koraller, men også noe annet. Vet at det fisk på vei inn til Corals også. Kristian er overlegen på service! Kan bestille tørrvarer også.

-Korallen er eneste nettbutikk jeg har handlet på og dem får gode kritikker av mange klubbmedlemmer.

Snegler vet jeg ikke hvem som er best på. Lykke til!

Endret av Tomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare litt pirk, men Kristian driver corals.no, ikke Kenneth. Kenneth drifter korallen.no.

Begge yter topp kundeservice, har rask oppfølging og har masse kunnskap som villig deles, anbefaler begge på det varmeste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bare litt pirk, men Kristian driver corals.no, ikke Kenneth. Kenneth drifter korallen.no.

Begge yter topp kundeservice, har rask oppfølging og har masse kunnskap som villig deles, anbefaler begge på det varmeste.

Bra du så den, takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom i dag, esker og tomme akvarier over alt, men traff på opptil flere svært trivelige mennesker som til og med gav en omvisning i nye lokaler og kjelleren der det stod 8000 liter med ferskvannsfisk som ventet på å flytte opp i butikken. Det skulle bli klart på mandag mente de, men jeg tror nok de trenger minst en uke før ting er på plass. Blir spennende å se hvordan det nye Akvariemagasinet blir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært innom Buddy Oslo Zoo Senter og kan bekrefte at de har saltvannsfisk inne og skal begynne å føre saltvann. Det er de gamle reolene til akvariemagasinet. De er i opptartsfasen og hadde bare noe fisk og en del LS, samt noen mykiser. Men ut i fra det betjeningen sa, ville de fylle opp med mer. 

Kanskje denne vært under en egen overskift, men men

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå