Jump to content

Korallen.no

saltvannsforum
 Share

Recommended Posts

Sted: Moss

Webside: http://www.korallen.no

Tips:

Husk å vise til det positive.

Husk at alle saker har to sider!

Ikke alt kommer nødvendigvis frem i de enkelte postinger.

Det er lurt å basere omtalen på erfaring fra flere besøk.

Alle kan ha en dårlig dag.

Tenk nøye gjennom før du poster.

Det du skriver kan ha stor betydning for mange.

Vær saklig og høflig.

Eller kan innlegget ditt fort bli fjernet.

Edited by Sven-Egil

• 1 month later...
  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Korallen.no

Da vil jeg begynne med en veldig positiv tråd, og kan ikke tenke meg til at noen har hatt dårlige opplevelser med korallen.no :)

Uansett hvileken dag eller hva slags problem jeg har hatt har alltid kenneth stilt opp. Og ja han er typen som ikke selger for å selge, og har i tilfeller frarådet meg fra å kjøpe utstyr som han har ment at ikke vil gangne meg og mitt kar. Han holder fornuftige priser og stiller alltid opp med råd og tips!

Hvis kenneth noen gang skal flytte fra Moss så er han velkommen i Sarpsborg! (Da slipper jeg å kjøre 15 minutter hver veg!)

Jeg vil rette en stor takk til Kenneth og Korallen.no for å ha hjulpet meg mang en gang!

Gir korallen 10/10

RO

SALT (xxx kg)

Pumper

Lys

skummer

balling+

++++

Sikkert for over 50K, servicen er upåklagelig hver gang. Svarer raskt, alltid hjelpsom. Kjøper default hos han, gidder ikke sjekke prisen på teknisk andre steder. Noe å tenke på siden dette er noe han gjør i tillegg til sin 100% stilling i IT bransjen.

Enormt bra service! Jeg fikk LS og mye annet utstyr levert på døra, noe jeg satt veldig pris på siden jeg ikke har bil :-) Har absolutt ingenting negativt å si om korallen og det at Kenneth klarer å drive med så god service samtidig som han har en vanlig 100% stilling på si, står det stor respekt av!

Kunne ikke vært mer enig.

Har bestilt 1000 litern og sumpen min hos Kenneth.

Ikke bare får man service,men man får gode råd fra en man vet kan faget også.

Dessuten så har jeg blitt godtatt av bikkja hans også.

Det ska vist være et kompliment og ingen selvfølge:D

Helt maks.

Wiggo

Har kjent Kenneth i over 15 år.. da vi kjørte slatvann over grå store Fosså/Nilsen skummere.. :-)... drevet av luftestein og motstrømmprinsippet..

Kennet er bare sånn,,,, altid blid og yter altid go service...

Skal han bort med fam en helg og noen trenger noe salt eller hva som helst så tar han det med i bilen og stopper på veien for å levere..... :-)

Stå på Kenneth.... 10+stjerner fra meg..... :-)

Edited by dingo62

Selv om det ikke vil tilføre tråden noe nytt må jeg også si meg enig med de positive innleggene over. Jeg har bestandig vært godt fornøyd med mine innkjøp av akvarierekvisita hos Kenneth. Kjapp og god service, og ikke minst god kommunikasjon. Dersom det plutselig viser seg at det er noe kluss med ordren, noe han mangler eller noe sånt, så ringer Kenneth og slår av en prat, spør hvordan været er i Tromsø og lurer på om det er noe annet jeg kan bruke istedenfor den bestilte varen. Det har jeg ikke oplevd fra noen andre butikker, og det er en av grunnene til at korallen.no er den eneste norske nettbutikken jeg handler fra :)

Kunne ikke vært mer enig.

Veldig hyggelig kar.

En forhandler som ikke prøver å selge deg det dyreste, men hjelper med å finne ut hva som er riktig for ditt oppsett.

Hvis galskapen skulle ta overhånd (noe den selvfølgelig aldri gjør.. :oops:), får man bare beskjed om å ta med det man ønsker, for penger kan jo overføres senere.

11 av 10 mulige +

Føyer meg inni rekken over!

Jeg bestilte varer onsdag natt 20/1-10. allerede onsdag morgen ringte han meg for å fortelle at varene var sendt. fredag morgen fikk jeg sms varsling om at pakka kunne hentes på mitt lokale postkontor, noe som bidro til at jeg kunne dra til fjells allerede fredagen siden jeg da fikk påfyll av for til forautomaten min :)

2 dagers levering med postens servicepakke er det lang tid mellom hver gang jeg opplever, og dette tillegger jeg forhandlers kjappe respondering! Jeg er imponert Kenneth :) (for jeg regner med at du leser dette)

Stå på, du er god!