saltvannsforum Posted December 19, 2009 Report Share Posted December 19, 2009 (edited) Sted: Moss Webside: http://www.korallen.no Tips: Husk å vise til det positive. Husk at alle saker har to sider! Ikke alt kommer nødvendigvis frem i de enkelte postinger. Det er lurt å basere omtalen på erfaring fra flere besøk. Alle kan ha en dårlig dag. Tenk nøye gjennom før du poster. Det du skriver kan ha stor betydning for mange. Vær saklig og høflig. Eller kan innlegget ditt fort bli fjernet. Edited January 26, 2010 by Sven-Egil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solono Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Korallen.no Da vil jeg begynne med en veldig positiv tråd, og kan ikke tenke meg til at noen har hatt dårlige opplevelser med korallen.no Uansett hvileken dag eller hva slags problem jeg har hatt har alltid kenneth stilt opp. Og ja han er typen som ikke selger for å selge, og har i tilfeller frarådet meg fra å kjøpe utstyr som han har ment at ikke vil gangne meg og mitt kar. Han holder fornuftige priser og stiller alltid opp med råd og tips! Hvis kenneth noen gang skal flytte fra Moss så er han velkommen i Sarpsborg! (Da slipper jeg å kjøre 15 minutter hver veg!) Jeg vil rette en stor takk til Kenneth og Korallen.no for å ha hjulpet meg mang en gang! Gir korallen 10/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilder-lady Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Jeg og gir Korallen en ros. Super bra tilsettninger som fikk karet mitt snart i gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seeker Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Har ikke kjøpt noe levende hos korallen , men har bestilt RO anlegg , 34 kg salt pakke og nå sist "stop parasit" fra salifert ... rask og god levering .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBlue Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Jeg var hos Kenneth for første gang i forrige uke og må si at han er en hyggelig og trivelig kar men mye spennende i kjelleren :-) Takk for besøket og kaffe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shovelhead Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Har ikke handlet der ennå, men prata med Kenneth på tlf, å trivligere kar å "serviceminded" mann er det lenge siden jeg har prata med.. Stå på Kenneth 5 stjerner i margen fra meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltstian Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Korallen.no kjøpte uvc-filte det glasrør var knust. tre dager eter på fikk nyt i posten får ***** av meg. bra sørvis fiser opp ikke noe er noe problem :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kent Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Har handlet teknisk utstyr på korallen.no, kjapp og grei levering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddski Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 RO SALT (xxx kg) Pumper Lys skummer balling+ ++++ Sikkert for over 50K, servicen er upåklagelig hver gang. Svarer raskt, alltid hjelpsom. Kjøper default hos han, gidder ikke sjekke prisen på teknisk andre steder. Noe å tenke på siden dette er noe han gjør i tillegg til sin 100% stilling i IT bransjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bob Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Korallen.no og Kenneth har jeg kun positive erfaringer med skulle bare liggi nærmere oslo hehe;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpower Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Enormt bra service! Jeg fikk LS og mye annet utstyr levert på døra, noe jeg satt veldig pris på siden jeg ikke har bil :-) Har absolutt ingenting negativt å si om korallen og det at Kenneth klarer å drive med så god service samtidig som han har en vanlig 100% stilling på si, står det stor respekt av! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggo Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Kunne ikke vært mer enig. Har bestilt 1000 litern og sumpen min hos Kenneth. Ikke bare får man service,men man får gode råd fra en man vet kan faget også. Dessuten så har jeg blitt godtatt av bikkja hans også. Det ska vist være et kompliment og ingen selvfølge:D Helt maks. Wiggo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dingo62 Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 (edited) Har kjent Kenneth i over 15 år.. da vi kjørte slatvann over grå store Fosså/Nilsen skummere.. :-)... drevet av luftestein og motstrømmprinsippet.. Kennet er bare sånn,,,, altid blid og yter altid go service... Skal han bort med fam en helg og noen trenger noe salt eller hva som helst så tar han det med i bilen og stopper på veien for å levere..... :-) Stå på Kenneth.... 10+stjerner fra meg..... :-) Edited January 25, 2010 by dingo62 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igloo Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Jeg kan heller ikke si noe negativt om korallen. Skulle gjerne titta mer nede i kjellern hans, men holder meg selv litt igjen da det fort blir kostbart Uansett godt å se at mange er enige;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geir G Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Koralen.no Å gi dere a den apekatten der. Geir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven-Egil Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Å gi dere a den apekatten der. Geir Vil bare si at Kenneth og Geir er som et gammelt ektepar ;-) Og jeg er selvfølgelig enig i de rosende ord om Kennet :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mack Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Selv om det ikke vil tilføre tråden noe nytt må jeg også si meg enig med de positive innleggene over. Jeg har bestandig vært godt fornøyd med mine innkjøp av akvarierekvisita hos Kenneth. Kjapp og god service, og ikke minst god kommunikasjon. Dersom det plutselig viser seg at det er noe kluss med ordren, noe han mangler eller noe sånt, så ringer Kenneth og slår av en prat, spør hvordan været er i Tromsø og lurer på om det er noe annet jeg kan bruke istedenfor den bestilte varen. Det har jeg ikke oplevd fra noen andre butikker, og det er en av grunnene til at korallen.no er den eneste norske nettbutikken jeg handler fra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jossi Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Ingen over, ingen ved siden! Servicen er uten sidestykke. Kunnskap, pris og kvalitet likeså. Kenneth er sannsynligvis årsaken til at jeg fortsatt holder på med denne galskapen etter lekkasjen i fjor. En fantastisk ressurs og motivator for Saltvannsnorge! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 får vel slenge meg på her kjempe sørvis uten tvil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korallen.no Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Sukk, om jeg bare hadde vært en fisk, eller en korall... kona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Kunne ikke vært mer enig. Veldig hyggelig kar. En forhandler som ikke prøver å selge deg det dyreste, men hjelper med å finne ut hva som er riktig for ditt oppsett. Hvis galskapen skulle ta overhånd (noe den selvfølgelig aldri gjør.. ), får man bare beskjed om å ta med det man ønsker, for penger kan jo overføres senere. 11 av 10 mulige + Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christer Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Jepp - Kenneth er gutten sin det. Christer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elfa Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Henger meg på:-) Suverent å kunne hente varene i Nydalen, 5 min fra jobben. Super service, veldig hyggelig og mye kunnskap. Har fremdeles den første korallen jeg kjøpte av han for ca 7 år siden. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
finn5feil Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Føyer meg inni rekken over! Jeg bestilte varer onsdag natt 20/1-10. allerede onsdag morgen ringte han meg for å fortelle at varene var sendt. fredag morgen fikk jeg sms varsling om at pakka kunne hentes på mitt lokale postkontor, noe som bidro til at jeg kunne dra til fjells allerede fredagen siden jeg da fikk påfyll av for til forautomaten min 2 dagers levering med postens servicepakke er det lang tid mellom hver gang jeg opplever, og dette tillegger jeg forhandlers kjappe respondering! Jeg er imponert Kenneth (for jeg regner med at du leser dette) Stå på, du er god! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mx6 Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Henger meg på ALT det positive som blir sagt om kenneth her;-);-);-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts