Jump to content

Hederspris

Recommended Posts

Jeg vet ikke om det finnes noe slikt i akvarieklubben Saltvannsforum fra tidligere, men har ikke registrert at noe slikt finnes.

Men mitt forslag er at det ved årsskiftet hvert år holdes en konkurranse hvor klubbens medlemmer kan presentere ett av sine akvarier, med bilde og beskrivelse av karet.

Deretter kan klubbensmedlemmer stemme over hvilket kar man liker best.

Årets hederspris kan deretter deles ut feks. på et hjemmemøte eller et Stormøte.

Pål

Jeg vet ikke om det finnes noe slikt i akvarieklubben Saltvannsforum fra tidligere, men har ikke registrert at noe slikt finnes.

Men mitt forslag er at det ved årsskiftet hvert år holdes en konkurranse hvor klubbens medlemmer kan presentere ett av sine akvarier, med bilde og beskrivelse av karet.

Deretter kan klubbensmedlemmer stemme over hvilket kar man liker best.

Årets hederspris kan deretter deles ut feks. på et hjemmemøte eller et Stormøte.

Pål

Hiver meg på i diskusjonen (kupper tråden).... høres ut som ett slagt "årets akvarium", vel å bra det, men hva med en heders pris til ett medlem/bruker som har bidratt til ett godt og hyggelig forum? I form av erfaring, vilje til å hjelpe andre osv, osv....

Håper ikke jeg ødela noe nå ;-)

Uten å love noe som helst så kan jeg jo si at vi skal ha et styremøte om en 14-dager, så da kan vi jo se litt nærmere på begge forslagene:-)