soltroll Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 hei er det noen som vet hva slags skummer jeg kan benytte i et redsea max 250? kunne tenke meg en ny skummer som vil passe inn der den orginale skummeren står slik at kabinetet fortsatt lar seg lukke på toppen. fint hvis noen der har noe info og komme med her;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flameangel Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Hei. Jeg har et RSM 250. Bruker Deltec MC500 i mitt akvarium. Den står der den orginale skulle ha stått og jeg får lukket luken over den helt fint :-) Mvh Ann-Iren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonathan Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Hei Jeg har også en RED SEA MAX 250, Hvis du kjører med versjon 2 pumpe så ser jeg ingen grunn til å bytte skummer. Den orginale fungerer kjempe bra ,samt at den bråker mindre en deltec 500. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts