Sven-Egil Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 En kort spørreundersøkelse... Vi har lansert den nye kjøp og salg modulen. Hva synes dere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Dette var skikkelig bra ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven-Egil Posted January 20, 2010 Author Report Share Posted January 20, 2010 ..og det går ann å krysse av på flere valg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenN Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Knall.....ser veldig bra ut :D:D:D men har sendt en liten melding med et par "småfeil" jeg oppdaget. Godt jobbet Creek.....webteam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guttungen Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Håper ingen tar seg nær av at jeg prøver det litt før jeg stemmer... Får jeg solgt, blir det bra. Får jeg ikke solgt.... slakt. Uansett, godt tiltak, og godt jobbet creek og web-gruppa. God innsatts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven-Egil Posted January 21, 2010 Author Report Share Posted January 21, 2010 Kmen har sendt en liten melding med et par "småfeil" jeg oppdaget. Ikke send det inn! Men post det på riktig sted ;-) I kjøp&salg finner du et eget tilbakemeldingsfelt hvor du skriver inn feil, forslag eller ønsker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbrutus Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Vi som har salgstråder i det "gamle" forumet- er det en sjanse for å få flytta annonsene over i det nye, eller må disse skrives inn på nytt? Ser forresten veldig ryddig og bra ut. Godt jobba! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creek Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Vi som har salgstråder i det "gamle" forumet- er det en sjanse for å få flytta annonsene over i det nye, eller må disse skrives inn på nytt? Ser forresten veldig ryddig og bra ut. Godt jobba! De må flyttes manuelt. Men klipp og lim metoden fungerer jo fint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nano Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Super tiltak dette med kjøp&salg... Keep going Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Veldig bra!!! Nå blir det kanskje litt bedre orden på salgsannonsene :-) Dette er jo det vi som har vært en del i ferskvannsverden er vant til. Meget bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shovelhead Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Knallbra...oversiktlig Tore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eivind Amundsen Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Ser utrolig bra ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shovelhead Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Nå blir det bra vettu takk til creek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenN Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Er det mulig og legge til "helt ny" eller "ny" i menyen? Nesten ny er faktisk litt brukt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven-Egil Posted January 22, 2010 Author Report Share Posted January 22, 2010 Er det mulig og legge til "helt ny" eller "ny" i menyen? Nesten ny er faktisk litt brukt. Først litt info: Vi har en egen avdeling for tekniske spørsmål og ønsker i kjøp&salg modulen. Der kan folk spørre direkte i modulen og få svar.. Så til spørsmålet til MortenN. (Som en alle rede har spurt om og fått svar på) Her er svaret: Jeg har pratet med Creek om dette, men det er en maks begrensning på antallet av valgmulighetene. Så enten må vi døpe om alt, og da blir det noe annet som blir "feil" eller så kan man se det slik: Som ny er ny.. og så får man heller skrive uåpnet/ubrukt/fabrik ny i teksten på anonnsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven-Egil Posted January 22, 2010 Author Report Share Posted January 22, 2010 Forresten heter valget: Som Ny, ikke Nesten ny. ;-) Er noe "som nytt" tolker jeg det "som...nytt" :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenN Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Først litt info: Vi har en egen avdeling for tekniske spørsmål og ønsker i kjøp&salg modulen. Der kan folk spørre direkte i modulen og få svar.. Det har jeg prøvd uten og få svar....... Så til spørsmålet til MortenN. (Som en alle rede har spurt om og fått svar på) Her er svaret: Jeg har pratet med Creek om dette, men det er en maks begrensning på antallet av valgmulighetene. Så enten må vi døpe om alt, og da blir det noe annet som blir "feil" eller så kan man se det slik: Som ny er ny.. og så får man heller skrive uåpnet/ubrukt/fabrik ny i teksten på anonnsen. Jeg forstår at det er visse tekniske problemer omkring dette, så da forblir det vel slik som det allerede er. Forresten heter valget: Som Ny, ikke Nesten ny. ;-) Er noe "som nytt" tolker jeg det "som...nytt" :-) Aller først...det var fra min side kun ment som et spørsmål..;-) Det har i mange sammenhenger blitt skrevet i annonser.....har en duppeditt tilsalgs. lite brukt...fremstår "som ny". Ubrukte duppeditter i uåpnet eske mener jeg heter "ny"....ikke "som ny". Takk for svar S-E...det årnær seg nok ska du se... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeXis Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 kjempe bra! kjempe bra! Nå får vi bedre oversikt og orden:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 mulig jeg tar feil men kommer ikke det du leger ut til salg opp på får siden lenger sånn det gjorde før:confused: ihvertfall synes jeg det er dumt vis det ikke skal gjøre det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven-Egil Posted January 23, 2010 Author Report Share Posted January 23, 2010 mulig jeg tar feil men kommer ikke det du leger ut til salg opp på får siden lenger sånn det gjorde før:confused: ihvertfall synes jeg det er dumt vis det ikke skal gjøre det Stemmer det, men vi jobber med en løsning :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seeker Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Stemmer det, men vi jobber med en løsning :-) Det er bra , savner dette veldig jeg som er på jakt etter alt mulig ...litt slitsomt å måtte åpne kjøp&salg hvert 10 minutt fremfor å bare se på fremsiden .:rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Stemmer det, men vi jobber med en løsning :-) ok det var bra og høre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBlue Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Synes at de som legger inn ting til salgs og som ønsker en budrunde på det de legger ut, bør legge inn en fornuftig pris som gjør det interessant å by. Og ikke legge inn en pris på det de egentlig forventer å få for varen. Ingen som gidder å være første budgiver på en pris som i utgangspunktet er høy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GauteG Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Synes at de som legger inn ting til salgs og som ønsker en budrunde på det de legger ut, bør legge inn en fornuftig pris som gjør det interessant å by. Og ikke legge inn en pris på det de egentlig forventer å få for varen. Ingen som gidder å være første budgiver på en pris som i utgangspunktet er høy. Det er lov å prøve seg. Hvis de ikke får solgt for den prisen de vil ha, så kan de la være å selge, eller sette ned prisen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBlue Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Jeg sikter til de som ønsker en budrunde på sin vare (ikke de som setter en fastpris). Når man kjører budfunksjonen så er hensikten å få med seg så mange som mulig på å by til prisen kommer opp i et interessant nivå (eks. QXL). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts