Abradinho Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Vurderer å kjøpe et par/tre LPS'er i morgen, det er: Euphyllia Divisa - Frogspawn Euphyllia Ancora - Hammer Coral Fungia Sp. - Plate Coral Caulestrea Furcata - Candy Cane Coral Karet mitt er på 43 liter I dag har jeg kun en liten Hvit Xenia og en liten stein med grønne stjernepolypper. Les mer her Er det noen av disse jeg ikke bør ha, eller evt. bør vente med? Karret har gått med stein siden begynnelsen av desember, vannverdier er stort sett OK (ph litt lav). Setter pris på tips her, vil unngå bomkjøp ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Ville ikke kjørt full pakke. Ville testet med en og fått erfaringer basert på dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin73 Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 enig med frank der dessuten tror jeg der kan bli trangt med tre sone nedig der da de blir store og ikke burde stå så tet samen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts