shovelhead Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Hallo alle sammen, har funnet igjen en del dykkebilder fra jeg var på Bali i '98. Håper med dette at noen av dere kunne hjelpe meg med å gi navn på fisk å koraller.Da jeg er fersk til saltvannshobby'n:confused: Bildene ligger under min profil. På forhånd takk. Tore Ps: Noen av bildene har litt dårlig kvalitet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jossi Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Ser ut som jeg har noe å se frem til!!! Takk for spennende bilder!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shovelhead Posted January 15, 2010 Author Report Share Posted January 15, 2010 Ser ut som jeg har noe å se frem til!!! Takk for spennende bilder!! Håper du har ett bedre undervannskamera enn det jeg brukte,er ikke fornøyd med kvaliteten på bildene mine,men de har nå ligget i snart 12 år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts