eric nguyen 10 Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Flott kar, gjenkjenner jeg igjen boblekorallen på hjørnet av karet Quote Link to post Share on other sites
Agathos 260 Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Takk for det:-) Charlie var en super hund, synd jeg ikke kan få meg en ny:-( Hva skjedde med Charlie? Quote Link to post Share on other sites
kimes 31 Posted December 16, 2011 Author Report Share Posted December 16, 2011 Han var syk, så måtte la han slippe når han var bare syv år. Og nå er rasen på forbudslista, så da får vi overleve med stygga vi har nå:-) Stemmer det Eric, er boblekorallen jeg kjøpte av deg:-) Quote Link to post Share on other sites
Agathos 260 Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Han var syk, så måtte la han slippe når han var bare syv år. Og nå er rasen på forbudslista, så da får vi overleve med stygga vi har nå:-) Hunden dere har nå er nå en kjempehund også Quote Link to post Share on other sites
kimes 31 Posted April 26, 2012 Author Report Share Posted April 26, 2012 Lenge siden sist, så her er et nytt FTS. Dårlig kvalitet på bildet, men kameraet ville ikke bedre med automatinnstillinger. Lyset ser også veldig mye blåere ut enn det er irl:-) Quote Link to post Share on other sites
seeker 43 Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 veldig fint Kimes ... Quote Link to post Share on other sites
Rogerh 10 Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Ser fortsatt veldig bra ut dette her ja:-) Quote Link to post Share on other sites
kimes 31 Posted April 26, 2012 Author Report Share Posted April 26, 2012 Takk for det! Begynner å se ok ut nå:-) Quote Link to post Share on other sites
kimes 31 Posted December 9, 2012 Author Report Share Posted December 9, 2012 Lenge siden siste oppdatering nå. Skal gjøre en stor jobb med å klippe ned og flytte på en del koraller og sten nå, så har tatt et bilde for senere referanse. Beklager den elendige kvaliteten på bildet og den skitne ruta. :-) Quote Link to post Share on other sites
TeMa 52 Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Nice!! Quote Link to post Share on other sites
Håkon 10 Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Ser ut som et veldig flott akvarium Mye fint og spennendes der Quote Link to post Share on other sites
Haimat 139 Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Nice!! Henger med her, tøft! Hvordan er utstyrs- og innholdslista (mtp fisk i hvert fall)? :-) Quote Link to post Share on other sites
aagis 10 Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Dette var fint! Mvh Thor Aage Quote Link to post Share on other sites
selje 326 Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Wow, her har det vokst bra Har du fortsatt noe av det du tok med deg fra meg? Hadde vært morsomt å sett noen nærbilder Quote Link to post Share on other sites
Konrad 185 Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 For en fantastisk vekst du har hatt Og så lang tid mellom oppdateringene det har vært Har jo ikke fått med meg dette nydelige akvariet før nå. Er jammen blitt kompakt gitt. Helt fantastisk :-) mvh Konrad Quote Link to post Share on other sites
Ramboroy 50 Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Kjempe flott! Quote Link to post Share on other sites
kimes 31 Posted December 10, 2012 Author Report Share Posted December 10, 2012 Takk så mye! Begynner å bli veldig fullt nå, så skal tynne ut ganske kraftig. Karet bærer preg av at jeg har tenkt lite på veksthastighet og vekstform når jeg har plassert korallene, så mye vokser over annet. Vurderer å bytte ut all ls for å få til noe som gir mer rom for hver korall. Har med unntak av en, alt fra deg Selje. Skal se om jeg får tatt noen bedre bilder av karet og korallene etterhvert. :-) Hva angår utstyr, så bruker jeg samme lampe som før, en ATI sunpower 6*80w. Skummeren er en ATI powercone 250i, har en nextreef reaktor med biopellets, og en fr509 med kull. Bruker fortsatt balling, men vurderer å gå over til reaktor. Må snart kjøpe ny runde med balling, og doseringspumpa begynner å bli moden for utskiftning så da tenker jeg på å gå over til reaktor istedenfor. Av levende, så har en en Ctenochaetus strigosus, en Zebrasoma xanthurum, en Cirrhilabrus solorensis, en Cirrhilabrus rubrisquamis, en Centropyge bispinosa, fem? Apogon Leptachantus og en gobi jeg ikke husker hva heter. Quote Link to post Share on other sites
Håkon 10 Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Kjøper gjerne avleggere eller ting du skal kvitte deg med. Holder som sagt på å bygge opp akvariet. Gi beskjed. Quote Link to post Share on other sites
kimes 31 Posted July 9, 2013 Author Report Share Posted July 9, 2013 Har lagt nytt gulv i hele leiligheten, og måtte i den forbindelse flytte karet. Her er stemningsbilder av hvordan det ser ut nå. Quote Link to post Share on other sites
Ramboroy 50 Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Au.... Quote Link to post Share on other sites
saltstian 47 Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 dete ver ikke moro å se Quote Link to post Share on other sites
guttungen 242 Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Nei nei nei :mad: Quote Link to post Share on other sites
Per Arne Nilssen 116 Posted July 12, 2013 Report Share Posted July 12, 2013 Huff, det var ikke noe vakkert syn. Du får bare dra sakte i gang på nytt. Quote Link to post Share on other sites
Roar 179 Posted July 12, 2013 Report Share Posted July 12, 2013 Dette går seg til Kim, du husker vel: tålmodighet, tålmodighet, tålmodighet... :-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts