Jump to content

Kimes` 375 liter

Recommended Posts

• 4 months later...
  • 7 months later...

Takk så mye! Begynner å bli veldig fullt nå, så skal tynne ut ganske kraftig. Karet bærer preg av at jeg har tenkt lite på veksthastighet og vekstform når jeg har plassert korallene, så mye vokser over annet. Vurderer å bytte ut all ls for å få til noe som gir mer rom for hver korall. Har med unntak av en, alt fra deg Selje. Skal se om jeg får tatt noen bedre bilder av karet og korallene etterhvert. :-)

Hva angår utstyr, så bruker jeg samme lampe som før, en ATI sunpower 6*80w. Skummeren er en ATI powercone 250i, har en nextreef reaktor med biopellets, og en fr509 med kull. Bruker fortsatt balling, men vurderer å gå over til reaktor. Må snart kjøpe ny runde med balling, og doseringspumpa begynner å bli moden for utskiftning så da tenker jeg på å gå over til reaktor istedenfor.

Av levende, så har en en Ctenochaetus strigosus, en Zebrasoma xanthurum, en Cirrhilabrus solorensis, en Cirrhilabrus rubrisquamis, en Centropyge bispinosa, fem? Apogon Leptachantus og en gobi jeg ikke husker hva heter.

• 6 months later...