bberd 10 Posted February 25, 2009 Report Share Posted February 25, 2009 Er det noen som vet om det har stengt eller er de opp å går . Quote Link to post Share on other sites
Nilsv 10 Posted February 25, 2009 Report Share Posted February 25, 2009 Prøvd denne http://www.akvarieutstyr.com/? Quote Link to post Share on other sites
bberd 10 Posted February 25, 2009 Author Report Share Posted February 25, 2009 hei Kommer inn på siden ,men de svarer ikke på mail og har bestilt varer får snart en mnd siden . Quote Link to post Share on other sites
w0d00 10 Posted February 25, 2009 Report Share Posted February 25, 2009 Kommer inn på siden ,men de svarer ikke på mail og har bestilt varer får snart en mnd siden . Jeg har samme problem med korallen.dk Quote Link to post Share on other sites
Gremling 10 Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Kommer inn på siden ,men de svarer ikke på mail og har bestilt varer får snart en mnd siden . Men da er jo allt som vanlig da jo! Dem som venter på noe godt venter ikke forgjeves (kansje) Quote Link to post Share on other sites
diggo 10 Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 akvarieutstyr.com Godt å se at jeg ikke er jeg ikke er alene. har bestilt varer for 3 uker siden, men ingen varer å se og ingen kontakt å få. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts