Gå til innhold
aleks

Hva ønsker dere å se på saltvannsforum?

Hva ønsker dere å se på saltvannsforum  

11 stemmer

1. 1. Av disse funksjonene, hva ønsker du å se på forumet (du kan velge flere)

• Dagens kjøp og salg videreført
    • Egen kjøp og salg-modul
    • Galleri
    • Mulighet for meg å lage en blogg
      0
    • Tapatalk
    • Facebook login
    • Flere statiske sider med informasjon (spesifiser)
    • Annet (spesifiser)

Recommended Posts

e-mu    155
29 minutter siden, aleks skrev:

Ja, tanken er å la endring være åpen noen minutter slik det skal være mulig å rette opp i feil. Vi kan godt utvide tiden hvis det er interessant, men prøver å unngå at ting skal bli endret i lang tid etterpå :) 

Den er grei, jeg bare forstod ikke hvor den Endre knappen var:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndréMF    211

Umiddelbart må jeg bare si, dette var sexxy! Jeg liker endringene og den glatte flyten i alt man gjør her inne nå, her tror jeg nok jeg kommer til å trives. Er detaljene for hvordan man igjen blir betalende medlem oppdatert / gyldige? Kudos Aleks!

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eagle    629

Personlig ønsker jeg at det alltid skal være mulig å endre i et innlegg.

Dette fordi jeg ofte oppdager etter en stund at et budskap kan forklares bedre, gjøres mer tydelig, og så hater jeg å se skrivefeil i mine innlegg:)

Det kan jo være en risiko for at man kan bli fristet til å endre såpass at sammenhengen med senere svar blir rammet, men vet ikke om det er så farlig?

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
aleks    8
4 minutes ago, Eagle said:

Personlig ønsker jeg at det alltid skal være mulig å endre i et innlegg.

Dette fordi jeg ofte oppdager etter en stund at et budskap kan forklares bedre, gjøres mer tydelig, og så hater jeg å se skrivefeil i mine innlegg:)

Det kan jo være en risiko for at man kan bli fristet til å endre såpass at sammenhengen med senere svar blir rammet, men vet ikke om det er så farlig?

Som en moderator har du litt mer muligheter enn andre :) Du kan endre uten begrensninger.

For alle andre så kan vi se på en tidsperiode som passer alle, men har selv opplevd store endringer som gjør svarene helt ut av kontekst, særlig hvis vi får til flere besøk på forumene :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eagle    629

Apropos moderator aleks.

Jeg tror mange av de som står som moderatorer er helt inaktive både som akvarister og forumdeltagere nå.

Det hadde vært ekstremt bra og hyggelig om alle eller noen ville bidra igjen, men kanskje vi burde ta en rundspørring og evt opprydding?

Det samme gjelder forøvrig butikker hvor flere har lagt ned og noen nye har kommet til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
aleks    8
1 minute ago, Eagle said:

Apropos moderator aleks.

Jeg tror mange av de som står som moderatorer er helt inaktive både som akvarister og forumdeltagere nå.

Det hadde vært ekstremt bra og hyggelig om alle eller noen ville bidra igjen, men kanskje vi burde ta en rundspørring og evt opprydding?

Det samme gjelder forøvrig butikker hvor flere har lagt ned og noen nye har kommet til.

Jeg er enig. Jeg kjenner ikke særlig til folk på forumet og historien til folk. Vi kan sikkert rydde opp og fjerne gamle moderators og administrators som ikke er aktive, eller har vært aktive på lenge. Når jeg konverterte migrerte jeg ekstremt mange brukergrupper ned til admin, moderator, medlemmer, klubb og forhandlere. 

Jeg skal prøve å få inn noen flere funksjoner på forumet slik vi forhåpentligvis kan øke medlemsmassen, samt jobber med å få tapatalk til å fungere skikkelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eagle    629

Jeg kan kontakte registrerte moderatorer, så kan det kanskje være naturlig at styret håndterer butikker og evt sponsorer?

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
aleks    8
1 minute ago, Eagle said:

Jeg kan kontakte registrerte moderatorer, så kan det kanskje være naturlig at styret håndterer butikker og evt sponsorer?

Ja burde ikke være et problem det :) Sett igang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå