Gå til innhold
Sven-Egil

Tur til Nordsøen Oceanarium

Recommended Posts

Sven-Egil    263

Tur til [h=1]Nordsøen Oceanarium i Hirtshals[/h] Vi tenkte å ta en ny vri på turen denne gangen.

Vi har snakket litt og hørt litt rundt og ønskene om reisetid, overnattingsmuligheter osv har sprikt i mange retninger.

Noe vil reise fredag til søndag, noen lørdag til søndag, noen kun lørdag osv.

Noen med båt, noen med bil.. osv osv.

Så vi har landet på:

Reis når du vil, bo hvor du vil, og reis hvordan du vil.

Altså du bestiller og ordner reise og opphold helt selv.

Vi møtes på Akvariet Lørdag 24 oktober. Klokken 13:00 da rekker alle som tar morgen båten fra Larvik eller Kristiansand å være der.

Klubben spanderer Billetter til Akvariet

Vi ser det er mulig å bestille en "bak kulissene omvisning, m,en denne koster litt, så da bør vi være noen påmeldte, dog Max 25 personer.

Det er viktig at du melder deg på, så vi får fikset riktig antall billetter osv.

Påmelding gjøres til post@saltvannsforum.no

På ettermiddagen / kvelden tar vi en felles middag om det er stemning for dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svein A    75

Hei

Flott at det tas initiativ til en "klubbtur" men for meg har alltid en klubbtur vært å være sammen som en sosial faktor, så jeg synest at vi bør ha en fast tur med avreise og hotell, hvis ikke så blir vel noe av vitsen borte? Dette bør være utgangspkt, så får andre som ev. er i Danmark eller andre årsaker møte på akvariet.

Jeg kunne tenkt meg en tur :)

Legger ved et forslag

Svein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PLOPPERS    30

Jeg er enig med ideen din Svein. Men grunnen til at vi valgte å gjøre det slik denne gangen går mye på tiden vi har igjen til reisen. Vi bestemte oss Beklagelig vis litt seint for turen. Og den ble luftet på møtet vi hadde i Drammen og responsen var veldig positiv.

Vil da gi dere muligheten til en tur og kunne bestemme selv hvor mye den enkelte vil legge i den og har mulighet til. Det sosiale blir jo da på akvariet og evt de som vil og kan bli med på en restaurant etterpå.

Vi vil selvfølgelig arrangere en mer organisert tur senere.(vår/høst 2016)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svein A    75
Jeg er enig med ideen din Svein. Men grunnen til at vi valgte å gjøre det slik denne gangen går mye på tiden vi har igjen til reisen. Vi bestemte oss Beklagelig vis litt seint for turen. Og den ble luftet på møtet vi hadde i Drammen og responsen var veldig positiv.

Vil da gi dere muligheten til en tur og kunne bestemme selv hvor mye den enkelte vil legge i den og har mulighet til. Det sosiale blir jo da på akvariet og evt de som vil og kan bli med på en restaurant etterpå.

Vi vil selvfølgelig arrangere en mer organisert tur senere.(vår/høst 2016)

Helt greit, men en tur til akvarie kan jeg ta når som helst så uansett så synest jeg det bør settes opp en reiseopplegg (som jeg feks. la opp) slik vi har noe å forholde oss til, så kan enhver bestemme om de vil følge den planen, og så bestiller alle individuelt. Klubbtur er klubbtur :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PaalGisle    154

Jeg syntes dette var en veldig fin og flexibel måte å gjøre det på. Jeg har tenkt å være med på turen, og kommer sannsynligvis til å reise ned lørdag morgen og hjem på dagtid søndag.

Pål

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sven-Egil    263

Svein, reiseopplegget er slik; møt opp ved inngangen, bli med gode akvarievenner i akvariet, bli med på hygge utover kvelden.

Selvfølgelig kunne vi laget pakker, som kunne passe for de ulike ønskene og fra Oslo, Larvik, Kristiansand, Gøteborg, Langesund osv... men vi har ikke mulighet til å lage noe som kan passe alle.

Derfor denne fleksible løsningen.

Vi har hatt "stramme tøyler" tidligere og denne gangen prøver vi noe nytt :-)

Forandring fryder heter det, og det er jo alltid gøy å prøve noe nytt.

Særlig når vi er så sent ute ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå