Gå til innhold
Simonsen

Corals.no?!

Recommended Posts

Simonsen    10

Har prøvd å send mail/sms til Corals.no, uten lykke. Vurderer og ta turen ned når de åpner dørene, men hadde vert litt greit å vite hva de har inne.

Noen som har en adresse/nummer jeg kan få tak i dem på, for å få stilt litt spørsmål?

Kansje noen her tilog med har en liten oversikt over hva han kommer til å ha på åpnings datoen? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cruze    10

han vil nok helt sikkert oppdatere lista si men de skulle vel bytte hjemmeside også.

vil nok tro han har mere enn nok og gjøre om dagen for og sikre oss god service og for og få til ett konsept som virker :)

må nok bare smøre seg med den berømte tålmodigheten så blir vi oppdatert i god tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Alle sammen!

Hyggelig at dere er spente på hva som skjer. Jeg lover at jeg jobber på tilnærmet døgnet rundt for å bli ferdig til åpning. Har som alltid møtt noen uforesette utfordringer, men det må til;)

Første sending har ankommet og er godt fonøyd. Vi har møtt noen utfordringer med enkelte sps (Lav transport temperatur). Disse spsene har allerede blitt erstattet av eksportør og det vil ankomme en ny sending så fort som mulig. Lpsene som kom med denne sendingen er det mest intense jeg har sett, så det er bare å glede seg! Det vil komme bilder så snart det har blitt litt mer estetisk rundt korallkarene;)

Vi venter fortsatt tre sendinger til før åpning, så jeg har troen på at de fleste vil bli tilfredstilt!

Beklager at jeg har vært vanskelig å få tak i, men klarte å miste mobilen i en bøtte med saltvann etter akklimatiseringen på torsdag. Dere må veldig gjerne kontakte meg på kristian.s.hennig@gmail.com for rask service;)

1/3 av lps karet;)

P1000741.jpg

Mvh,

Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
C Lurås    13
Supert!!

Gleder meg skikkelig til å komme ned å handle av deg når du åpner!!

Håper du har en stort fin Acropora inne til meg da!

Hihi. Der kan jeg love deg at han har. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
selje    314

LPS sendingen Corals.no fikk inn er den desidert beste jeg har sett i mine foreløpige to saltvannsår (det er nå jeg forbanner min lps nappende Regal keiser:rolleyes:). Jeg var så heldig å få være med å pakke ut. Og det er bare å glede seg til den 4. :mrgreen:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndréMF    211

Er det mulig for oss med litt dårlig råd å ta oppvasken eller lignende.. ;-) for over 20 år siden begynte jeg å jobbe i dyrebutikken på Triaden i Lørenskog mot at jeg fikk tatt med meg litt levende.. er fristet til å starte den geskjeften igjen (Dog på Røyken denne gangen) når jeg så bildet av LPSene..Og så begynner jaggu corals.no med Orphek i tillegg. Den eneste produsenten som, etter min oppfatning og lesning litt rundt omkring, har satt seg inn i hva koraller trenger av lys, og så produsert LED lampene sine deretter, så det kan bli mye oppvask fremover ja:D

P.S. sier ikke at andre LED lamper er skit, men grundigheten i arbeidet med å kombinere riktig sammensetningen og mengde av de forskjellige bølgelengdene og ikke minst åpenheten rundt hva disse lampene presterer iht. ovennevnte faktorer mener jeg er et eksempel til etterfølgelse for andre produsenter.

André

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jossi    30

Blir nok noen turer til Corals når jeg setter igang igjen til høsten!!! Hvor mange i verden ville utsatt åpning kun for å garantere kvaliteten på korallene???? Her har vi alle MYE å lære - både forhandlere og kunder. Takk for seriøsiteten Kristian.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
C Lurås    13
Blir nok noen turer til Corals når jeg setter igang igjen til høsten!!! Hvor mange i verden ville utsatt åpning kun for å garantere kvaliteten på korallene???? Her har vi alle MYE å lære - både forhandlere og kunder. Takk for seriøsiteten Kristian.

Vell sagt. Kunne ikke sagt det bedre. Det er ansvarsfull av Corals/Kristian.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå