Kunngjøring

Collapse

Forumet er oppgradert!

Det kan forekomme "bugs". Vennligst rapporter dette i egen tråd her: "Rapporter bugs på forumet". For guide til å bruke nye funksjoner, se her: "Nye funksjoner på forumet". NB! HUSK Å OPPDATERE BOKMERKER, forumet har fått ny url og "gamle" bokmerker du har i din browser vil kanskje ikke fungere.
Vis fler
Vis mindre

Dyrebutikken Drammen

Collapse
X
  • Filtrer
  • Tid
  • Vis
Clear All
nye innlegg

• Dyrebutikken Drammen

Jeg har vært i Dyrebutikken Drammen noen gange i det siste og de levere en veldig god service der, har de ikke det du mangler er de behjelplige med og skaffe det. Nå har han til og med butikken full av saltvannsfisk og koraller til en super pris, det liker vi

lyst til å ta meg en tur dit, så at de hadde veldig gode priser på ymse dyr!
    H.Janne

Kjæresten min sier at jeg er barnslig, heldigvis har jeg puteborgen min som beskytter meg mot drager og negative kommentarer.

Kommentar

Det må du, han har fått alt mulig. Har han ikke det du vil ha så få han til og skriv det opp til neste sending, da kan det være han har det neste gang. Han levere en veldig god service der. Men jeg tror ikke du skal vente for lenge med og dra der med de priser han har satt.

Kommentar

Var innom der selv idag og utvalg av fisker var bra og de ser ut til å være friske og raske. Priser på fisker vet jeg ikke. Men LPS og knapper var ikke noe å si på.. Tok med meg noe ekstra for å si det sånn..

Stå på, og hold kvaliteten oppe..

legger ut noe bilder av det jeg kommer hjem i morn..
        Det er ikke bare å bare..

http://www.saltvannsforum.no/forum/s...ad.php?t=21414

Kommentar

Last edited by DanielTK; 22-10-2011, 11:01.
          http://www.saltvannsforum.no/forum/s...=landfall%F8ya

Kommentar

vil gjerne dra! men har desverre ikke førerkort hehe

Kommentar

Opprinnelig postet av OppdragNemo View Post
              vil gjerne dra! men har desverre ikke førerkort hehe
              Buss? Tog?
              Driver av Corals.no

Kommentar

Opprinnelig postet av DanielTK View Post
                he he.. nå skal ikke jeg henge ut aral som driver butikken, men du får se hvor lenge det lever har ikke en knapp igjen derfra i det hele tatt. 2 gulekirurger har gått med.. på tide å få høyer'n inn i butikken igjen.. så kansje saltmålingene blir høyere enn 1.017 også prisene hans er fast ikke no tilbud..
                Ser du ikke er helt oppdatert Han har fått styr på saltavdelingen, bedre vann en der du var Det er riktig det ikke er tilbud men det er der vel heller ingen andre en du som har nevt. Men med 50% rimliger en der du var som fast pris er det jo bra da. Løp og kjøp Jeg skal prøve og ligge utt bilder av det jeg har kjøpt der, veldig fine fisk og koraller fra han egen import fra Barli.

Kommentar

rart at den kirurgen har gått hos meg i over 2 mnd. Daniel
                  Dyrebutikken Drammen AS.
                  Brandtenborggata 1, 3012 Drammen
                  Åpent 10 - 20 hverdager, 10 - 18 lørdager

Kommentar

Ja, han har fått inn mye fint nå. Bra priser har han og. Har aldri hatt noe prob med det levende jeg har kjøpt fra han..
                    Kjøper så å si alt fra han, dette pga pris, han skaffer det du ønsker og kvaliteten er bra....

Kommentar

Litt fra butikke som er hoss meg nå

Har og en gull kirug og palet men de er ikke fra denne sendingen men de er veldig fine

Kommentar

...............

Kommentar

hehe, er det DET dere gjør på fester?
                          H.Janne

Kjæresten min sier at jeg er barnslig, heldigvis har jeg puteborgen min som beskytter meg mot drager og negative kommentarer.

Kommentar

Opprinnelig postet av Salt View Post
                            hehe, er det DET dere gjør på fester?
                            ha ha nei.. men jeg skulle vise et par salt folk en annonse her.. så jeg har mine misstanker til hvem forum bruker her som har skrevet dette fra MIN profil. forbandet irriterende for jeg har absolutt ikke noe vondt å si om denne butikken! handler jo der selv!!!

Kommentar

Ja, det skjønner jeg. Tenker meg en tur for å handle litt der selv snart. Var fine priser!:-)
                              H.Janne

Kommentar

Working...
                              X